نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بازی گل‌گهر و استقلال بدون تماشاگر برگزار می‌شود؟

  • کد خبر: ۸۹۰۳۵
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
بازی گل‌گهر و استقلال بدون تماشاگر برگزار می‌شود؟
درحالی که باشگاه استقلال توانست از وجود تماشاگرانش در بازی با نساجی بهره‌مند شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، شهر سیرجان قادر به میزبانی از تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌های خود نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هفته پنجم استقلال توانست از حدود ۱۰ هزار تماشاگر خود در ورزشگاه آزادی بهره‌مند شود. هرچند که این حضور منجر به کسب پیروزی برای استقلال نشد وآبی‌ها تساوی خانگی تلخی را تجربه کردند. حالا و درآستانه تقابل با تیم گل گهر سیرجان این سوال مطرح است که آیا استقلالی‌های شهرسیرجان می‌توانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند؟ رسول بلوردی رئیس هیات فوتبال سیرجان با اشاره وضعیت این شهر در مورد دیدار گل گهر و استقلال که روز چهارشنبه در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد، به این سوال پاسخ روشنی می‌دهد: «با توجه به اینکه وضعیت شهرستان سیرجان در بحث کرونا "نارنجی پر خطر" است، مطمئنا با مخالفت ستاد کرونا و شورای تامین شهرستان، بازی روز چهارشنبه گل‌گهر و استقلال که قرار است در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر برگزار شود، بدون تماشاگر بر‌گزار می‌شود.»

این مسئول محلی از علاقمندان به فوتبال خواسته از حضور در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه شهید سلیمانی خودداری کنند تا این بازی با امنیت و آرامش برگزار شود. البته قرار است از ۲۰ آذرماه ورود تماشاگران سیرجانی به ورزشگاه‌ها آزاد شود تا تیم گل گهر از وجود حامیان اصلی خود محروم نباشد. البته استقلالی‌ها امیدوارند دربازی با صنعت نفت آبادان بتوانند از حضور تماشاگران خود بهره‌مند شوند. اینکه وضعیت آبادان در هفته‌ای که از راه خواهد رسید مانند شهرسیرجان به لحاظ وجود کرونا نگران کننده باشد یا خیر در روز‌های آتی مشخص خواهد شد. جالب اینکه استقلال تا دربی دو بازی بیرون خانه انجام خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->