نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نارضایتی برخی از بازیکنان استقلال بابت تاکتیک مجیدی

  • کد خبر: ۸۸۹۲۴
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
نارضایتی برخی از بازیکنان استقلال بابت تاکتیک مجیدی
برخی مسائل در استقلال به لحاظ تاکتیکی باعث ناراحتی بازیکنان شده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تیم استقلال در هفته پنجم لیگ برتر در شرایطی که می‌توانست به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد، بازی خوبی برابر نساجی مازندران انجام نداد و با تساوی متوقف شد. بعد از این بازی، کارشناسان انتقاد‌هایی را از نحوه بازی استقلال مطرح کردند و اعتقاد دارند این تیم ضعف‌هایی دارد که ممکن است در آینده به ضرر آن شود.

جالب است که شنیده می‌شود برخی از بازیکنان استقلال از شرایط و تاکتیک‌های فرهاد مجیدی ناراحت هستند. به عنوان مثال، تغییرات در ترکیب استقلال زیاد است و اعتقادشان بر این است که این زیاد باعث عدم تمرکز بازیکنان و ناهماهنگی‌ها می‌شود. مجیدی در هر هفته چند تغییر دارد، به طوری که این هفته رشید مظاهری را از لیست ۱۸ نفره خط زد و علیرضا رضایی را به جای سیدحسین حسینی درون دروازه قرار داد. در خط حمله امین قاسمی‌نژاد زوج رودی ژستد را تشکیل داد، در صورتی که برخی‌ها گفتند ارسلان مطهری می‌تواند گزینه بهتری باشد.

این تغییرات به اضافه تاکتیک‌های مجیدی باعث برخی از بازیکنان شده است. حتی گفته می‌شود یکی از بازیکنان انتقاد‌ها را به کادرفنی انتقال داده تا شرایط کمی تغییر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->