استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

مسابقات باشگاه‌های جهان چالش جدید مسئولان والیبال ایران

  • کد خبر: ۸۹۰۷۲
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
مسابقات باشگاه‌های جهان چالش جدید مسئولان والیبال ایران
در پی درز خبری مبنی بر تعطیلی دو هفته ای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور چند باشگاه نسبت به این تصمیم احتمالی ابراز نگرانی و اعتراض کرده اند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، این روز‌ها در حالی حضور نماینده ایران در مسابقات باشگاه‌های جهان برای مسئولان والیبال ما، تبدیل به یک دغدغه و چالش بزرگ شده، که برای مسئولان سایر لیگ‌های معتبر دنیا، این اتفاق امری پیش پا افتاده و خصوصی برای یک تیم باشگاهی قلمداد می‌شود و تیم ها، هیچ نیازی به دلسوزی با تفکرات آماتوری فدراسیون‌های ملی ندارند.
تفاوت والیبال کشور ما با کشور‌های پیشرو، فقط در بحث امکانات سخت و نرم افزاری خلاصه نمی‌شود و بخش بزرگی از این تفاوت، به تفکرات مدیریتی دو طرف بر می‌گردد. به عنوان مثال ببینید که در لیگ سری آ - سازمان دهندگان برای اینکه آسیبی به لیگ داخلی شان نرسد، در اقدامی برنامه ریزی شده شرایطی مهیا کردند تا دو تیم لوبه و ترنتینو (شرکت کننده در مسابقات باشگاه‌های جهان) بازی‌های هفته‌هایی را که غایبند، پیشاپیش با رقبای خود برگزار کنند و یا زاکسا قهرمان اروپا بدلیل صدمه نخوردن و تعضیف موقعیت اش در پلاس لیگا و لیگ قهرمانان، از حضور در مسابقات انصراف داد.
آنوقت ما نه تنها چنین نکرده ایم، بلکه با وجود مخالفت تیم ها، در صدد تعطیلی لیگ برتری هستیم که تیم‌ها تازه در چرخه مسابقات جا افتاده اند و از این توقف ناراضی اند! بماند اینکه تازه از آن‌ها می‌خواهیم که بازیکنان خود را با وجود خطرات خستگی و آسیب دیدگی احتمالی در اختیار تیمی قرار دهند که بخت چندانی برای خود در همگروهی با دو مدعی قهرمانی (ساداکروزیروی برزیل و ترنتینوی ایتالیا) دارند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->