نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مقدم: هدف از برگزاری لیگ والیبال پرکردن تقویم نباشد

  • کد خبر: ۸۹۰۷۳
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
مقدم: هدف از برگزاری لیگ والیبال پرکردن تقویم نباشد
ایرج مقدم دستیار سابق ولاسکو معتقد است لیگ والیبال را باید همانند پارسال متمرکز برگزار کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دستیار سابق ولاسکو در تیم ملی والیبال اعتقاد دارد که وقتی مسابقات سراسری بدون تماشاچی برگزار می‌شود و شهر‌های میزبان امتیازی از این بابت نمی‌گیرند، چه اصراری وجود دارد که مسابقات لیگ را به صورت فشرده برگزار کنند که این همه مصدوم روی دست مربیان بماند.
ایرج مقدم مربی بین المللی والیبال که به تازگی از تیم هورسان رامسر جدا شده است با بیان این مطلب گفت: پیشنهاد می‌کنم که لیگ را همانند پارسال متمرکز برگزار کنند تا این همه رفت و آمد و هزینه روی دست تیم‌ها قرار نگیرد. البته هر سیستمی اشکال خاص خودش را دارد. اما بهترین روش انتخاب متمرکز مسابقات است. هدف نباید پرکردن تقویم باشد لیگ اگر به ارتقا و آمادگی ملی پوشان کمک نکند، هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.
مقدم می‌افزاید: بسیاری از شهر‌های ایران مانند ارومیه، گنبد، رامسر و مریوان مجبور هستند از اتوبوس به فرودگاه‌ها بروند و از پرواز هوایی به سفر‌های زمینی برسند و این دیگر نایی برای بازیکنان باقی نمی‌گذارد.
مربی سابق هورسان درباره دلایل جدایی اش از این تیم می‌گوید: مدیران ما متاسفانه اغلب ورزشی نیستند و گوش به حرف‌های بازیکنانی می‌سپارند که به آن‌ها اطلاعات غلط می‌دهند و این آفت بزرگی است که مربیان باشگاه‌ها را تهدید می‌کند.
مقدم که با مربیانی، چون حسین معدنی، پیمان اکبری و ولاسکو کار کرده است، در مورد تشکیل تیم دوم ملی گفت: این کاری بود که در زمان آقای ولاسکو انجام شد و به قول خودشان یک تیم زاپاس داشت که با تمرینات فراوان و جا به جایی‌های لازمه که صورت می‌گرفت، انگیزه بازیکنان را برای رقابت بالا می‌برد. داشتن تیم دوم در سطح ملی امنیت خاطری برای سرمربیان والیبال است که در همه جای دنیا رواج دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->