کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

سریال «اهل جهنم» جایگاه محبوب‌ترین سریال نتفلیکس را از «بازی مرکب» گرفت

  • کد خبر: ۸۹۲۰۹
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
سریال «اهل جهنم» جایگاه محبوب‌ترین سریال نتفلیکس را از «بازی مرکب» گرفت
سریال فانتزی «اهل جهنم» (Hellbound) در ۲۴ ساعت ابتدایی پخش، در بیش از ۸۰ کشور دنیا به بالاترین رتبه سریال‌های محبوب نتفلیکس رسید.

شهرآرانیوز - یکی دیگر از سریال‌های کره جنوبی یک‌شبه به پدیده‌ای جدید در سریال‌های جهانی نتفلیکس تبدیل شده است. «اهل جهنم» یا «عازم جهنم» با شکست «بازی مرکب» لقب پربیننده‌ترین سریال پلتفرم پخش آنلاین را به دست آورده است.

بر اساس تجزیه و تحلیل‌های FlixPatrol، سریال «عازم جهنم» در ۲۰ نوامبر به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس در جهان تبدیل شد و در عرض ۲۴ ساعت اول نمایش، در بیش از ۸۰ کشور جهان رتبه اول را کسب کرد.

سریال کره‌ای «عازم جهنم» جایگاه محبوب‌ترین سریال نتفلیکس را از «بازی مرکب» گرفت

داستان سریال در جهانی رخ می‌دهد که مردم گناهکار ابتدا با پیش‌گویی‌هایی از زمان مرگشان مطلع می‌شوند و بعد گروهی از شیاطین آن‌ها را برای بردن به جهنم شکار می‌کنند. این موجودات شیطانی غول پیکر قربانیان را می‌سوزانند و به جهنم می‌فرستند. این تنها کار آن‌ها نیست. آن‌ها باعث شیوع آشوب و تعصب مذهبی می‌شوند. کنار گروه شیاطین، «انجمن حقیقت جدید» هستند که به‌سرعت پیروانی متدین جمع می‌کنند. آن‌ها معتقدند ظهور فرشتگان، نشان اراده‌ الهی است. (دیجی‌کالا مگ) در خلاصه این سریال آمده است:

«موجوداتی ماورایی از ناکجاآباد ظاهر می شوند تا حکمی صادر کنند و به واسطه آن، افراد را به جهنم محکوم کنند. این رویدادهای فراطبیعی، آشفتگی بزرگی می‌آفرینند و موجب می‌شوند تا گروه مذهبی حقیقت جدید، نفوذ خود را در جامعه افزایش دهد. با این حال، بعضی از مردم نسبت به فعالیت‌های این گروه مشکوک می‌شوند و شروع به تحقیق درباره دخالت این انجمن در رویدادهای مرموز اخیر می‌کنند.»

سریال «اهل جهنم» جایگاه محبوب‌ترین سریال نتفلیکس را از «بازی مرکب» گرفت

سریال «عازم جهنم» را یون سانگ هو براساس یک کمیک دیجیتال ساخته است و قسمت پیش‌نمایش آن سپتامبر امسال در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۱ به نمایش درآمد. فصل اول این سریال شش قسمت دارد و هنوز مشخص نیست فصل دومی هم درکار هست یا خیر.

در سریال کره‌ای جدید نتفلیکس یو آه این (بازیگر  سریال «ماشین تحریر شیکاگو» و «صدای سکوت»)، پارک جونگ مین، کیم هیون جو، وون جین آه و یانگ ایک جون بازی می‌کنند.

سریال Squid Game که در ۱۹ سپتامبر منتشر شده بود، ۴۶ روز متوالی در صدر جدول محبوب‌ترین سریال‌های پخش آنلاین قرار داشت. اوایل ماه نوامبر هوانگ دونگ هیوک، کارگردان سریال، گفت که فصل دوم «بازی مرکب» هم در راه است.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->