پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای روز دوشنبه (۲۷ مرداد ۱۴۰۴) «خانه ملک» در مشهد تبدیل به «مرکز جذب سرمایه‌های خارجی» خواهد شد قیمت انواع میوه در میادین تره بار اعلام شد (۲۶ مرداد ۱۴۰۴) کف کاذب مناسب فضا‌های پرتردد؛ چگونه بهترین سرمایه‌گذاری را انجام دهیم؟ بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۲۶ مرداد ۱۴۰۴) | رشد عجیب هایما ۸S بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۶ مرداد ۱۴۰۴) | قیمت دنا پلاس افت کرد ویدئو| وام ۶۵۰ میلیونی نهضت ملی مسکن به متقاضیان قبلی هم تعلق می‌گیرد افزایش ۳۰ درصد تولید و توزیع گوشت در خراسان رضوی در دهه پایانی صفر بررسی قیمت گوشت و مرغ در روز‌های پایانی ماه صفر در مشهد (۲۶ مرداد ۱۴۰۴) + جدول فرایند ثبت وصدور تمامی مجوز‌های صادره توسط بانک مرکزی الکترونیکی شد راه دشوار اعتمادسازی دانش‌بنیان‌ها در بین صنایع هر باک بنزین سوپر وارداتی ۳.۵ میلیون تومان آب می‌خورد! چرا ایران خودرو در افزایش قیمت خودرو تابع قانون نیست؟ مهلت استرداد اظهارنامه و بخشودگی جرایم مالیات بر ارزش افزوده بهار ۱۴۰۴ تمدید شد بورس تغییر مسیر داد | ورود پول حقیقی به بازار سهام (۲۶ مرداد ۱۴۰۴) آماده‌باش کامل برق مشهد برای دهه پایانی صفر | مصرف برق به ۲۰۰۰ مگاوات می‌رسد آغاز واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۳ + جزئیات ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک مرکزی تا ۳۰ مرداد ادامه دارد | برگزاری آزمون در ۲۸ شهریور دستمزد استاد محمود فرشچیان برای طرح پشت اسکناس ۲۰۰هزار تومانی چقدر بود؟ قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۶ مرداد ۱۴۰۴) | دلار در کانال ۹۲ هزار تومان ویدئو | اگر چند حساب بانکی دارید مراقب این نکات باشید معافیت موقت صنایع خراسان رضوی از پرداخت ردیفی که موجب افزایش ۱۰ برابری قبوض برق می‌شود احتمال کاهش قیمت میوه در مشهد طی روز‌های منتهی به پایان صفر ۱۴۰۴ | مشکلی در تأمین میوه زائران نداریم طلا در مشهد گرمی ۶۵ هزار تومان گران‌تر شد (۲۶ مرداد ۱۴۰۴) | ربع سکه چند؟ بنزین سوپر به‌عنوان خدمت جدید ارائه می‌شود و ارتباطی با سهمیه بندی بنزین ندارد بورس پس از ریزش ۱۴ درصدی، بالاخره مثبت شد (۲۶ مرداد ۱۴۰۴) ۹۷۰۰ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران واریز شد (۲۶ مرداد ۱۴۰۴) نرخ دلار در بازار آزاد مشهد چقدر است؟ | بررسی نرخ ارز در مشهد (۲۶ مرداد ۱۴۰۴) قانون مالیات بر سوداگری و سفته بازی از سوی دولت ابلاغ شد
سرخط خبرها

دوج، تولید هلکت در سال ۲۰۲۳ را متوقف می‌کند

  • کد خبر: ۸۹۲۳۹
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
دوج، تولید هلکت در سال ۲۰۲۳ را متوقف می‌کند
دوج در سال ۲۰۲۳ تولید هلکت را خاتمه می‌دهد و سخنگوی استلانتیس [مادر ۱۴ برند که از ادغام فیات کرایسلر با پژو سیتروئن شکل گرفته]از اظهار نظر در این باره خودداری می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، موتور ۸ سیلندر مجهز به سوپرشارژر با حجم ۶.۲ لیتر که در خودرو‌های «چلنجر» و «چارجر» دوج به ترتیب ۷۲۰ و ۸۴۰ اسب بخار توان ایجاد می‌کند به تدریج جای خود را به قوای محرکه مخصوص خودرو‌های عضلانی برقی electric muscle خواهد داد که سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می‌شوند.

دوج خود را برای تولید خودرو‌های عضلانی برقی یا در اصطلاح eMuscle آماده می‌کند. سال آینده هم اولین طراحی قبل از تولید را معرفی خواهد کرد. شاید برای هواداران سنگین تمام شده، اما به هر حال تیم کونیسکیس Tim Kuniskis مدیر عامل برند دوج از استلانتیس به موتور آتوریتی Motor Authority تأیید داده است که پیش از رسیدن خودرو‌های برقی، تولید موتور ۸ سیلندر مجهز به سوپرشارژر هِلکَت خاتمه خواهد یافت.

دوج، تولید هلکت در سال ۲۰۲۳ را متوقف می‌کند

هلکت علاوه بر چارجر و چلنجر در مدل‌های دورانگو، جیپ گرند چروکی تِرَکهاوک، چلنجر اس آر تی دیمن هم به کار رفته است. رام ۱۵۰۰ تی آر ایکس هم از این موتور بهره می‌برد، اما سخنگوی برند رام هم از اظهار نظر از خاتمه تولید هلکت خودداری می‌کند.

تابستان همین امسال بود که تیزر‌های خودروی عضلانی برقی با طراحی‌های بازگشت به گذشته به نمایش درآمد، اما اصلا معلوم نیست که مدل‌های دو در یا چهار در چلنجر و چارجر برقی واقعاً رنگ خیابان‌ها را ببینند. مدیر عامل دوج از مدل هیبریدی قابل شارژ با پریز برق خبر داده که به احتمال زیاد کراس اور هورنِت Hornet است. همین شایعات هم در مورد شورولت کامارو هست که قرار است ورژن برقی آن برای هواداران آن عرضه شود.

قیمت چلنجر اس آر تی هِلکَت، در حال حاضر ۶۲,۹۷۵ دلار است.

واقعیت این است که به این راحتی، شیهه وحشی سوپرشارژر هِلکَت، با صدای پچ پچ موتور‌های الکتریکی به فراموشی سپرده نمی‌شود.

منبع: پرشین خودرو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->