سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

فناوری خجالتی در داشبورد خودرو + تصاویر

  • کد خبر: ۸۹۲۳۴
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
فناوری خجالتی در داشبورد خودرو + تصاویر
نوآوری جدید شرکت "کانتیننتال"(Continental) موسوم به نمایشگر "فناوری خجالتی"(ShyTech) که برنده جایزه نوآوری نمایشگاه CES در سال ۲۰۲۲ نیز شده است، فقط زمانی ظاهر می‌شود که راننده به آن نیاز داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، شما هنگام رانندگی، صفحه نمایشی می‌خواهید که اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد، اما نه آن قدری که حواس شما را پرت کند. مشکل اکثر نمایشگرهای خودروهای امروزی این است که همیشه جلوی چشم هستند و موجب حواس‌پرتی می‌شوند.

فناوری خجالتی در داشبورد خودرو + تصاویر

اکنون شرکت "کانتیننتال"(Continental) یک راه حل نوآورانه به نام نمایشگر "ShyTech" را در نظر گرفته است که فقط در صورت نیاز نمایش داده می‌شود.

"اولریش لودرز" رئیس استراتژی و نمونه کارها در واحد تجاری رابط کاربری خودرو و انسان در "کانتیننتال" در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: نمایشگرها رابط اصلی انسان و ماشین در خودرو هستند. طراحی نمایشگرها نقشی اساسی در طراحی اتاق خودرو دارد. صفحه‌نمایش‌های "ShyTech" ما خبر از آغاز عصر جدیدی می‌دهند و آینده نگرانه هستند.

این نمایشگر با نمایشگرهای بزرگتری که در حال حاضر در خودروها تعبیه می‌شوند، فاصله زیادی دارد. این شرکت استدلال می‌کند که در نمایشگرهای امروزی، هر پیامی که نمایش داده می‌شود در موقعیت مناسب به نمایش درنمی‌آید و از طرفی نمایشگرهای بزرگ بدون محتوا نیز با طراحی مدرن اتاق خودرو هماهنگ نیستند.

فناوری خجالتی در داشبورد خودرو + تصاویر

به همین دلیل است که نمایشگر خجالتی این شرکت فقط زمانی ظاهر می‌شود که راننده به آن نیاز داشته باشد.

بیانیه مطبوعاتی مذکور، جزئیات زیادی در مورد نحوه عملکرد این نمایشگر یا مشخصات آن ارائه نمی‌دهد.

این نمایشگر وقتی وجود صفحه‌نمایش مورد نیاز نیست، به سادگی از نظر پنهان می‌شود. اختراعی که باید قبول کنیم بسیار جالب است و حتما به همین دلیل برنده جایزه نوآوری CES ۲۰۲۲ شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->