اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

اتوبوس‌های مسیر حرم را تعویض کنید

  • کد خبر: ۸۹۳۷
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۱
اتوبوس‌های مسیر حرم را تعویض کنید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

اتوبوس رانی
شهروند- بسیاری از اتوبوس‌های مشهد فرسوده هستند، نمونه اش خط ۱/۱۴ است که هر روز صبح از بوی واسکازین و روغن آن سردرد می‌شویم.
۵۳۲...۰۹۳۵ اتوبوس‌های مسیر ۳ در میدان بار نوغان خیلی شلوغ می‌شود. لطفا در صورت امکان خط بی آرتی ایجاد کنید. خدا خیرتان بدهد.
شهرستان
۶۰۵...۰۹۱۵ در روستای گرجی، کوچه‌های بن بست مشخص نیست. گاه انتهای کوچه متوجه می‌شویم بن بست است.
سازمان مپ
۰۹۲۱...۳۲۱ از شهرداری محترم خواهشمندیم ایستگاه‌های بازیافت ناحیه یک منطقه ۹ را دوباره راه اندازی کند، زیرا نرم افزار سیمپ همه مواد بازیافتی را به یک قیمت محاسبه می‌کند، علاوه بر آن سامانه آی او اس این نرم افزار را پشتیبانی نمی‌کند.
شرکت نفت
شهروند- به خدا با نحوه خصوصی سازی پمپ‌های گاز ۳ ماه است که حقوق نگرفته ایم!
علوم پزشکی
۰۶۲...۰۹۳۷ عاجزانه از دولت خواهش می‌کنم بر روی بهداشت فردی و گروهی مردم که به کربلا و شهر‌های زیارتی عراق و سوریه می‌روند دقت کند و آن‌ها را کنترل کند.
شهرداری
۰۳۵...۰۹۱۵ خیابان‌های شهید شفیعی۵۴، ۵۶، ۵۵، ۵۷، ۵۹ و... پلاک ندارند. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
۳۵۷...۰۹۱۵ لطفا عملکرد پیمانکار نصب جدول را در خیابان شهرآرا۲۰ پیگیری کنید.
شهروند- لطفا اگر امکانش هست شهرداری درباره طرح سنگ فرش و کم عرض کردن دور میدان شهدا، به سمت خیابان موسوی قوچانی توضیح دهد.
۳۲۱...۰۹۲۱ به عنوان شهروند مشهد، کمال تشکر را از شورای شهر مشهد و شهرداران این دوره جناب مهندس خامسی و دکتر کلائی دارم که کار‌های مثبت و زیربنایی انجام دادند. امیدوارم بدون توجه به حواشی ایجاد شده با قدرت به کار خود ادامه دهند.
شهروند- در سالن ورزشی‌ای که در المهدی ۵ و منطقه ۳ شهرداری قرار دارد، کلاس‌های ورزشی مختلفی برگزارمی شود، اما به دلیل شروع فصل سرما و نبود وسایل گرمایشی، ورزش کاران مشکلات زیادی دارند. لطفا گزارشی از این موضوع تهیه و مشکلات ما را منعکس کنید تا با پیگیری شما بتوانیم چند وسیله گرمایشی را از شهرداری امانت بگیریم.
بازار
شهروند- سقوط ارزش سهام ابنیه پدیده پس از پاسخ گو نبودن سرپرست جدید و اعلام نکردن تاریخ مجمع سهام در بازار آزاد از ۴۴۰ به ۲۰۰ تومان سقوط کرده است. درحالی که ارزش کارشناسی سهام در سال ۹۳، ۸۵۰ تومان بوده و ارزش کارشناسی جدید بالای ۲۰۰۰ تومان است! لطفا پیگیری کنید و از آن‌ها بخواهید پاسخ گوی رسانه‌ها و سهام داران باشند. ۶سال است که مردم را بیچاره کرده اند. ۱۱۰روز از حکم دادگاه گذشته است، اما هیچ اطلاع رسانی نمی‌کنند.
محیط زیست
۷۵۸...۰۹۳۵ وقتی مستند‌های ایران گردی و دیدنی‌های ایران را می‌بینیم، خستگی کار و زندگی شهری پرمشغله را برای مدتی فراموش می‌کنم. باید قدر طبیعت زیبای کشور را بدانیم و با ریختن زباله نابودش نکنیم!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->