سرخط خبرها
رئیس اداره اقتصادی و امور مشارکت‌های شهرداری منطقه:

بستر سرمایه‌گذاری در منطقه ۱۰ فراهم است

  • کد خبر: ۸۹۵۸
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
بستر سرمایه‌گذاری در منطقه ۱۰ فراهم است
چوپان - رئیس اداره اقتصادی و امور مشارکت‌های شهرداری منطقه ۱۰ ضمن معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه، گفت: شهرداری منطقه بستر‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده است.

شهرداری آماده همکاری
علی یوسف‌زاده تبریزی در گفتگو با خبرنگار شهرآرامحله، بیان کرد: محدوده منطقه ۱۰ با توجه به قرارگیری در اصلی‌ترین محور ورودی شهر مشهد و ادامه مسیر بزرگراه امام علی (ع) به سمت چناران و گلبهار و همچنین قرار داشتن مجموعه‌های بزرگ درمانی تخصصی و همچنین مجموعه‌های مفرح آبی دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه سرمایه‌گذاری در بخش مسکن، مراکز اقامتی و گردشگری است.
وی ادامه داد: از این‌رو شهرداری منطقه آماده هر گونه همکاری و مشارکت با سرمایه‌گذاران در حوزه‌های یاد شده خواهد بود و به این دلیل بسته‌های سرمایه‌گذاری نیز تعریف شده است.

موقعیت ویژه موجود
یوسف‌زاده بیان کرد: محور امام علی (ع) به چناران موقعیت ویژه‌ای برای مناطق مجاور از جمله این منطقه ایجاد خواهد کرد، همچنین برای دسترسی آسان و سریع به شهر‌های مجاور از طریق محور بزرگراه آزادی شرایط افزایش تقاضا برای سکونت در منطقه ۱۰ فراهم خواهد شد که این باعث رونق بازار مسکن و به تبع آن رشد سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌شود.
رئیس اداره اقتصادی و امور مشارکت‌های شهرداری منطقه ۱۰ گفت: اولین فرصت اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی در حوزه مستغلات و زمین در بزرگراه آزادی است که با توجه به تعریض عرض انجام شده، شرایط لازم برای تراکم و سطح اشغال در طرح‌های پیشنهادی شهرداری فراهم شده است.

چراغ سبز پارک‌های موضوعی
یوسف‌زاده بیان کرد: با توجه به موقعیت مرکزی پارک‌های بزرگ منطقه از جمله پارک شاهد، نیلوفر آبی و دانش تقاضا‌هایی برای سرمایه‌گذاری درباره پارک‌ها مطرح شده است که از جمله طرح‌های اقتصادی با محوریت پارک‌های موضوعی می‌توان به بوستان کودک و سلامت در بولوار شریعتی اشاره کرد.
این مقام مسئول در شهرداری منطقه ۱۰ مشهد یکی دیگر از فرصت‌های اقتصادی مناسب در منطقه را در حوزه ساخت‌وساز محور خادم‌الشریعه دانست و گفت: معابر بازگشایی شده خادم‌الشریعه و امام دوست نیز فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری به وجود آورده و اکنون نیز تقاضا برای صدور پروانه در این محدوده مشهود است.

لزوم جبران کمبود مراکز اقامتی
رئیس اداره اقتصادی و امور مشارکت‌های شهرداری منطقه ۱۰ در ادامه بیان کرد: با توجه به وجود مجموعه بیمارستان رضوی و دارا بودن بخش‌های تخصصی در حوزه سلامت و درمان و بیمارستان در حال ساخت تخصصی سرطان ناظران و مجموعه‌های تفریحی متعدد، فرصت مناسبی برای ساخت مرکز اقامتی و گردشگری در منطقه فراهم شده است و با توجه به کمبود سرانه اقامتی از سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود که در این حوزه برای مشارکت و سرمایه‌گذاری ورود کنند. به این منظور شهرداری منطقه بسته‌های اقتصادی را نیز با توجه به فرصت‌های موجود طراحی کرده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->