شناسایی ۱۳۰ نفر جهت دریافت نشان مشهد الرضا(ع) منصوریان: فلسلفه نشان مشهد الرضا (ع)، مردمی بودن آن است شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است
سرخط خبرها

مراجعان از بیمارستان رضوی انتظار خدمات مطلوب دارند

  • کد خبر: ۱۰۰۴۵
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷
مراجعان از بیمارستان رضوی انتظار خدمات مطلوب دارند
به گفته قائم‌مقام آستان قدس رضوی، بیمارستان رضوی باید نماد ارائه بهترین و کیفی‌ترین خدمات به مراجعان باشد و کارکنان این مرکز درمانی با محوریت اخلاق اسلامی به بیماران خدمت‌رسانی کنند. به گزارش آستان‌نیوز، مصطفی خاکسارقهروردی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی، بر توجه به محرومان تأکید کرد و گفت: این بیمارستان در گذشته برای ادامه فعالیت‌های خود از مجموعه آستان قدس رضوی یارانه دریافت می‌کرده، اما در چند سال اخیر، این جریان دگرگون شده است و به لطف خداوند و با عنایت حضرت رضا (ع) با تلاش‌های صورت‌گرفته در سطح مدیریتی این مرکز درمانی، تغییراتی انجام شده و این مرکز، خودگردان شده و به سودآوری رسیده است. وی اضافه کرد: اکنون این مرکز درمانی در باروری علمی و خدماتی و نیز به لحاظ توانمندی مالی به حدی رسیده است که علاوه بر خودگردانی، شاهد توسعه و پیشرفت فضا و خدمات در این بیمارستان هستیم. قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: نخستین انتظار از مجموعه بیمارستان رضوی این است که سطح ارائه خدمات با آستان نورانی حضرت رضا (ع) تناسب داشته باشد و علاوه بر این امر، از نظر توانمندی علمی نیز فاخر و برجسته باشد. وی تصریح کرد: طبیعی است که تفاوت جدی این مجموعه درمانی با سایر مجموعه‌های درمانی در انتسابش به بارگاه منور رضوی است که از جهات مختلف بار سنگین مدیریتی را بر دوش مسئولان گذاشته است و باید به این امر توجه ویژه‌ای بشود و این ویژگی در جای‌جای این مرکز درمانی بارز و نمایان باشد. خاکسارقهرودی اظهار کرد: آنچه در این مرکز درمانی می‌توان به‌عنوان نکته افتخارآمیز به آن اشاره کرد، آمیختگی تراز ارائه خدمات این مجموعه با آستان قدس رضوی است و از همین رو، باید به خواسته‌های کارکنان این مرکز توجه ویژه‌ای شود تا خدمت همراه با علاقه‌مندی باشد.
وی همچنین انتظارات آستان قدس رضوی و مسئولان آن مجموعه موقوفاتی از این مرکز را توجه ویژه به مسائل دینی دانست و گفت: رفتار پزشک، پرستار، کارمند و عناصر متخصص حاضر در این مرکز باید تداعی‌کننده ارزش‌های دینی باشد و هر مراجعه‌کننده به این مرکز درمانی باید متوجه این امر شود. قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: تنها توجه به سودآوری مطلق در این مرکز مدنظر نیست و مراجعه‌کننده انتظار دریافت خدمات مطلوب را دارد.
در پایان این مراسم مصطفی خاکسارقهرودی، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دکتر رضا سعیدی، مدیرعامل سابق بیمارستان رضوی، با اهدای حکم از سوی تولیت آستان قدس رضوی، دکتر محسن محور را به‌عنوان مدیرعامل جدید این بیمارستان معرفی کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->