نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

دربی و کلیه مسابقات بدون تماشاگر می‌شوند؟

  • کد خبر: ۹۰۰۴۲
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
دربی و کلیه مسابقات بدون تماشاگر می‌شوند؟
با شرایط موجود به نظر می‌رسد نه تنها دربی بلکه کلیه مسابقات تا پایان لیگ بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از بازی استقلال مقابل نساجی و پرسپولیس مقابل نفت آبادان در ورزشگاه آزادی که با حضور هواداران برگزار شد، امیدِ حضور آن‌ها تا پایان فصل حداقل در ورزشگاه آزادی به وجود آمد. هر چند انتقاداتی به این مهم شد و سایر باشگاه‌های لیگ برتر به این اتفاق معترض شدند که این مهم منصفانه نیست و اگر قرار به حضور هواداران است، باید تمام استادیوم‌ها این مجوز را کسب کنند.

 

به هر روی پاسخ مسئولان سازمان لیگ و سایر سازمان‌های ذیربط یک چیز بود "عدم وجود زیر ساخت‌های کافی" برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی. البته در دو هفته‌ای که هواداران به ورزشگاه آزادی آمدند نیز پروتکل‌های بهداشتی نه از سوی مسئولان و نه هواداران رعایت نشد اما با توجه به نزدیک بودن دربی ۹۷ هواداران امیدوار به نرمش مسئولان بودند.

 

حالا این خبر از منابع موثق به گوش می‌رسد که حضور هواداران در ورزشگاه‌ها تا پایان فصل لغو شده و صدور چنین مجوزی در دستور کار هیچ یک از سازمان‌ها نیست.

 

هر چند وزیر ورزش در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که حضور هواداران برای دربی در ورزشگاه به ۲، ۳ روز دیگر تعیین تکلیف می‌شود، اما به نظر می‌رسد این نیز یک روش امیدوار نگاه داشتن و پیشگیری از حواشی پیش از این بازی مهم است.

 

سویه جدید کرونا (اومیکرون) دوباره برای کل دنیا دردسر ساز شده و تمامی کشور‌ها تمهیدات و محدودیت‌هایی را در نظر گرفته اند که البته هنوز هیچ یک از این محدودیت‌ها شامل عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها نمی‌شود. حال آنکه پیش از مشاهده سویه جدید نیز مسئولان ما از تصمیم گیری قاطعانه درباره این مهم سر باز می‌زدند.

 

با این همه باید دید در نهایت برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به کجا خواهد انجامید اما به نظر می‌رسد خیلی نباید به حضور تماشاگران امیدوار بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->