نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سرانجام شکایت النصر از پرسپولیس چه شد؟

  • کد خبر: ۹۰۰۸۸
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
سرانجام شکایت النصر از پرسپولیس چه شد؟
در نهایت پس از مدت‌ها کش و قوس دادگاه عالی ورزش در خصوص شکایت النصر رای را به پرسپولیس داد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ بود که باشگاه النصر عربستان پرسپولیس را متهم به استفاده از بازیکنان غیرمجاز کردند؛ اتهامی پر سروصدا که با شکایت برای تغییر نتیجه همراه شد و تا سوت برگزاری فینال، بسیاری از هواداران پرسپولیس را دچار اضطراب کرد.



شامگاه شنبه ۱۲ مهر ماه بود که باشگاه النصر اعلام کرد که قصد شکایت از پرسپولیس را دارد و با سروصدای رسانه‌ای فراوان شکایت خود را به‌ای اف سی تقدیم کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز بررسی زیادی را در کمیته‌های خود انجام داد، اما در نهایت «استعلام از فیفا» سبب شد تا در نخستین روز‌های آبان ماه، حکم برتری پرسپولیس صادر شود.



سپس النصر بدون ناامیدی، به سراغ دادگاه CAS رفت و درخواست تعویق فینال لیگ قهرمانان را مطرح کرد که با مخالفت این دادگاه مواجه شد تا مشخص شود تصمیمی بر تغییر رای وجود ندارد، اما با این حال سعودی‌ها، خستگی ناپذیر این پرونده را ادامه دادند و هرروز یک خبر جدید را منتشر کردند که در این بین استخدام وکیل منچسترسیتی، بیش از بقیه جلب توجه کرد.


در پرونده دادگاه عالی اگرچه به نظر می‌رسید النصر امکان پیروزی ندارد، اما با ارائه مدارک متفاوت و تفسیر مختلف از قانون تمام تلاشش را کرد که به پیروزی برسد که حالا با اعلام مسئول روابط بین الملل پرسپولیس این اتفاق رخ نداده است.







نکته جالب اینکه باشگاه زردپوش ریاض در ابتدا درخواست تغییر نتیجه و صعود به فینال را داشت، اما پس از اینکه چنین پروژه‌ای به سرانجام نرسید، به پاداش دو میلیون دلاری حضور در فینال و پاداش ۲۵۰ هزار دلاری پیروزی در نیمه نهایی چشم بست تا حداقل پرسپولیس را به این شکل نقره داغ کند.



باشگاه النصر روز ۲۱ آبان ۱۴۰۰ از دادگاه عالی ورزش خواسته بود تا مدارک جدیدی را ارائه کند که در این خصوص این دادگاه نظر باشگاه پرسپولیس را پرسید که قرمز‌ها با دلایل مختلف با این خواسته مخالفت کردند.



پرسپولیس در استدلال خود توضیح داد که در روند صدور حکم نباید مدارک جدید مورد بازبینی قرار بگیرند و آن‌ها منتظر رای نهایی هستند و در نهایت هم این اتفاق رخ داد.



دیوان عالی ورزش دوشنبه هشتم آذر ماه ۱۴۰۰ طی نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ دریافت و ثبت مدارک جدید باشگاه النصر مردود اعلام و پذیرفته نشد.

این از معدود برد‌های حقوقی پرسپولیس محسوب می‌شود. نکته جالب اینکه پرسپولیس پیش‌تر شش بار النصر را در این پرونده ناکام گذاشت، اما باشگاه عربستانی به شکلی دیگر دوباره ادعای خود را دنبال کرد.

 

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->