فرماندار مهران: ۱۵ هزار زائر از مرز خارج شده‌اند | کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت
سرخط خبرها

تذکر نمایندگان به «رئیسی» درباره پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان (۹ آذر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۰۱۵۲
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
  • ۷
تذکر نمایندگان به «رئیسی» درباره پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان (۹ آذر ۱۴۰۰)
عضو هیئت رئیسه مجلس (امروز سه‌شنبه ۹ اذر ۱۴۰۰) تذکر ۶۱ نماینده به رئیس جمهور درباره تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان را قرائت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روح الله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز به وزرای امور اقتصادی و دارایی و فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم سامان‌بخشی به بورس و بازار اوراق بهادار و لزوم ارائه برنامه در خصوص رسیدگی به فرهنگ کشور و ارتقاء آن
تذکر عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزرای صمت، نفت و تعاون: ضرورت اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شرکت‌های زیرمجموعه و وابسته به وزارتخانه‌های صنعت، نفت و تعاون. همچنین تذکر وی به همراه ۶۳ نماینده به وزرای تعاون و کشور: لزوم تسریع در حل مشکل بیمه رانندگی تاکسی و تاکسی داران.

تذکر کمال علیپور خنکداری نماینده مردم قائمشهر به وزیر بهداشت و درمان: علت تأخیر در اتمام بیمارستان قائمشهر چیست. لزوم تأسیس دانشکده رشته‌های مرتبط با پزشکی در شهرستان قائمشهر با توجه به آموزشی بودن بیمارستان رازی، همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی، ورزش و جوانان: لزوم تسریع در تکمیل طرح تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی قائمشهر، لزوم بهسازی روکش آسفالت جاده سوادکوه به قائمشهر، علت تأخیر در اتمام طرح ۵ هزار نفری خانه کشتی جویبار و لزوم تسریع در تکمیل ورزشگاه شهید مهدوی قائمشهر.

تذکر مهدی عسگری نماینده مردم کرج به همراه ۱۷ نماینده به وزیر بهداشت و درمان: اجبار به واکسیناسیون با ایجاد محدودیت‌های اجتماعی دارای چه منطق و استناد قانونی است.

تذکر فتح‌الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ به همراه ۱۷ نماینده به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت رسیدگی به وضعیت نامناسب و حادثه‌خیز راه‌های حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ و لزوم پاسخگویی به مکاتبات صورت گرفته نمایندگان مردم.

تذکر جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر به همراه ۶۰ نماینده به رئیس جمهور: تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان.

تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات به همراه ۴۲ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: چرا وزارت نیرو برنامه مدون و جدی در خصوص کسری ایجاد شده در منابع آب‌های زیرزمینی به دلیل تغییر اقلیمی ارائه نمی‌دهد. همچنین تذکر به همراه ۴۲ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون: علت عدم تمدید دستفرچه بیمه طلاب مجرد کمتر از ۲۵ سال در حال تحصیل توسط سازمان تأمین اجتماعی چیست. همچنین تذکر وی به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی: علت فروش ارز در صرافی‌ها با نرخ کمتر از بازار در شرایط فعلی و نبود دلار کافی و مازاد در دست دولت چیست.

تذکر صدیف بدری نماینده مردم اردبیل به وزیر امور اقتصادی: چرا برنامه برای کاستن از تلاطم بازار و نوسانات شدید قیمت ارز ارائه نمی‌شود.

تذکر محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در اتمام طرح‌های راهسازی در حوزه انتخابیه اردکان.

تذکر سارا فلاحی نماینده مردم ایلام به همراه ۳۸ نماینده به رئیس جمهور: لزوم توجه به وضعیت حقوق و مزایای مربیان پاره‌وقت کانون پرورش فکری کودکان. همچنین تذکر وی به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: رسیدگی به عدم اجرای قانون مزایای مناطق جنگی و امنیتی بازنشستگان توسط سازمان برنامه و بودجه.

منبع: تسنیم


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فاطمه شعبانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
هم دولت و هم وزارت اموزش و پرورش و هم برنامه بودجه خیر نبینن خسته مون کردن با وعده دادنشون
نمایندگان هرمزگانم که زبونشون خسته میشه حرف بزنن
بخدا لازم دارم این پولو می خوام برم دکتر اگه نه اصلا خبرای شمارو هم نمی خوندم که حالم بدتر بشه
معلم قلم سوخته 99 درانتظارجواب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
این خوان اینکه.. دستورپرداخت پاداش بعضی استان ها هم چندماهی میره گل بچینه بعدمیادپرداخت میکنن. بحق چیزهای نشنیده 9/9یاداوری.دستورمخبر..رضایی.وغ...کو...چه شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
سلام پس مشخص شد هیچ مبلغی بعنوان پاداش در هیچ استانی پرداخت نشده اخبار پرداخت پاداش که قبلا اعلام شده بود چرندیاتی بیش نبوده قبلا هم گفتم زور مسئولین به میرکاظمی نمی رسد و نخواهد رسید
بازنشسته خدازده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
پس کیه هرروز تو رسانه اش تبلیغ میکنه پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در دست اقدام است؟ هر روزی دو استان؟؟؟
مرگ بر ضد انقلاب !!! مرگ بر ضد ولایت فقیه!!!!
کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
نوه دختر اگه پدر ومادرداشته باشه ولی مجرد و بی شغل هست باز شامل حالش میشود
آیا این قانون برای مادر بزرگ فرهنگی که مرحوم شده هم میسود
ر. ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
0
غول وتیم قدرتمنداقتصادی دولت عدالت محور. چرا دقمرگ کردن یعنی اینقدر بی‌حساب کتاب کسی نیست لمس کنه بازنشستگان تاکی منتظرشوندتاجمله میربزرگ4چوب قانون شود بعدپرداخت. میفهمی منتظریم13اذر
ترکمن معلم جوکار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
سلام اقای ریس جمهور با مسولیت بنده زمان روحانی به شما رای دادم بهار هم به شما رای دادم تقاضادارم بنده انسال بازنشسته شدم خواهش می کنم پول پایان خدمتمون که ذخیره شده صندوق اگه امکانداره پیش از عید پرداخت کنید خیلی پول نیازیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->