بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۱۶ تن کود اوره را کشف کردند از افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

عرضه اقلام اساسی درب منزل به‌صورت رایگان از امروز ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰+ لینک ثبت‌نام

  • کد خبر: ۹۰۲۰۵
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
  • ۸
عرضه اقلام اساسی درب منزل به‌صورت رایگان از امروز ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰+ لینک ثبت‌نام
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از آغاز عرضه اینترنتی برنج، روغن و شکر از امروز (چهارشنبه) خبرداد و گفت: از هفته آینده نیز عرضه برخی اقلام لبنی از طریق درگاه‌های اینترنتی میسر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «اسماعیل قادری فر» افزود: از امروز در استان تهران علاوه بر عرضه مرغ منجمد و تخم مرغ با قیمت مصوب، شکر، روغن و برنج نیز از طریق «سامانه بازرگام» عرضه می‌شود.

ایرنا نوشت: مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهارداشت: همچنین از امروز در شهر‌های مشهد، شیراز و یزد، مرغ منجمد و تخم مرغ به شکل اینترنتی و از طریق همان سامانه بازرگام عرضه می‌شود.

وی گفت: برای جلوگیری از هرگونه تضییع حق شهروندان، نظارت کامل بر این سامانه از طریق سازمان تعاونی روستایی انجام می‌شود.

فروش اینترنتی کالا‌های اساسی درب منزل رایگان

قادری فر تصریح کرد: کالا‌های اساسی که در این سامانه عرضه می‌شود در کمتر از ۲۴ ساعت با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و خرید از این سامانه هزینه‌ای بیش از نرخ مصوب برای شهروندان در بر ندارد.

وی گفت: در واقع محدودیتی برای عرضه در این سامانه وجود ندارد، اما برای جلوگیری از احتکار و دلالی برای هرشخص، محصولات را به میزان مصرف سرانه سالانه در نظر گرفتیم و تمهیدات لازم برای جلوگیری از شکل گیری دلالی‌های جدید و احتکار از طریق این سامانه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ادامه داد: فروشگاه‌های اینترنتی که زیرساخت‌های لازم برای توزیع تراکنش‌های بالا را داشته باشند و بتوانند محصولات را در کمتر از ۲۴ ساعت در اختیار شهروندان قرار بدهند، می‌توانند در فراخوان سازمان تعاونی روستایی برای عرضه اینترنتی محصولات شرکت کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

قادری فر با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، حذف واسطه‌ها و دلالان و همچنین عرضه مستقیم محصولات و کالا‌های اساسی به مردم است افزود: هیچ کمبودی در عرضه محصولات وجود ندارد و به صورت هوشمند انبار عرضه محصولات شارژ می‌شود.

عرضه اینترنتی برخی اقلام لبنی از هفته آینده

مدیر عامل سازمان تعاونی روستایی گفت: از هفته آینده عرضه برخی اقلام لبنی نیز از طریق درگاه‌های اینترنتی میسر خواهد شد.

قادری فر ادامه داد: تلاش داریم از طریق عرضه اینترنتی، مشکلات همه مناطق کشور که عرضه محصولات اساسی در آن‌ها با چالش مواجه است را برطرف کنیم.

پیش از این فروش اینترنتی مرغ منجمد با قیمت مصوب ۳۱ هزارتومان و هر شانه تخم مرغ ۳۰ تایی با نرخ مصوب ۴۳ هزارتومان در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران کلید خورده بود.

همچنین طرح بازرسی و نظارت کالا‌های اساسی از دوشنبه (هشتم آذرماه) در سطح خرده‌فروشی‌ها و صنایع تولیدکننده در واحد‌های تولیدی سراسر کشور شروع شد.

مردم با ورود به سامانه خرید آنلاین بازرگام به آدرس اینترنتی bazargam.com می‌ توانند میوه و کالای سوپرمارکتی و همچنین مرغ و تخم مرغ را به صورت مستقیم و بدون واسطه با نرخ مصوب یک ماهه خریداری کنند.

متولی بازاررسانی هوشمند این سامانه، سازمان تعاون روستایی ایران است که توزیع محصولات را به صورت سنتی کنار گذاشته است.

این سازمان، توزیع تخم مرغ و مرغ منجمد را با قیمت تنظیم بازار تا ۳۰۰ تن در روز در شهر تهران توسط سامانه بازرگام، درب منازل انجام می دهد.

سامانه خرید آنلاین بازرگام هم اکنون در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، کرج، یزد، کرمان، شیراز، تبریز، رشت و لواسانات خدمات ارائه می کند.

 به سامانه فروشگاه اینترنتی بازرگام  مراجعه کنید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
0
اگه پول خرید اینترنتی را داشتم که خودم انجام میدارم وبرای کرایه لنگ نبودم مردم پول ندارند که جنس بخرن شما صحبت از اینترنتی میکنید از بغل خونه ی خودشان نمیتونند جنس بخرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
0
سلام خجالت بکشین ۳ ساعت دارم ثبت نام میکنم برای خرید انترنت دولتی خسته شدم خجالت بکشین مردم را اسیر کردین یه برنج و مرغ یخی میخوام بخرم اشکم درآمد واقعا خجالت بکشین
باقری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
0
این سامانه فقط برای اقشار پردرآمدتهران است و خدمات رسانی فقط برای بالاشهر است چون در این سامانه وقتی آدرس جنوب شهر رو می‌زنیم مکان یابی مینویسد که جنوب تهران در محدوده خدمت رسانی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
از سایت و اپلیکیشن بازرگام خرید نکنید . بعد انتشار خبر توزيع مرغ و تخم مرغ از شبکه سراسری خبر تصمیم گرفتم از طریق اپلیکیشن معرفی شده اقدام به خرید ۵ کیلو مرغ تنظیم بازار کنم ، دو روز بعد از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین ، ۳ کیلو مرغ یخ‌زده درب منزل تحویل دادند و بعد از بارها تماس با شماره پشتیبانی ،هیچ پولی به حسابم برگشت داده نشد . فقط کافیه به اپلیکیشن کافه بازار یا فروشگاه play قسمت نظرات سر بزنید تا متوجه بشید کم‌فروشی و سپس عدم برگشت دادن وجه ، شیوه کلاهبرداریشون هست . از سازمان نظارت و بازرسی کل کشور خواستار ورود و رسیدگی به عملکرد این سایت هستم
مسعود خدری
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
عالی
ناتیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
سلام .ارسال سمت جنوب تهران ندارید ؟(خانی اباد نو )؟؟؟
مدرس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
والا ما هر چی دیذیم از مل بازار گرونتره دوبرابر حداقل خیار زده ۱۹۰۰۰تومن سیبزمینی ۱۴هزار
سیدحمید موسوی فر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
0
0
عالی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->