آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور امسال شامل حال فرهنگیان می‌شود (۱۱ آذر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۰۳۵۰
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
  • ۵
رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور امسال شامل حال فرهنگیان می‌شود (۱۱ آذر ۱۴۰۰)
رئیس مجلس شورای اسلامی: درباره طرح رتبه‌بندی معلمان با دولت هماهنگی شده و ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای آن تعیین شده و بعد از تصویب از ۳۱ شهریور امسال اعمال می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی که شب گذشته (چهارشنبه، ۱۰ آذرماه) به مناسبت روز مجلس بعد از بخش خبری ۲۱ از شبکه یک سیما پخش شد با بیان اینکه درباره طرح رتبه بندی معلمان هم در فضای مجازی حرف‌هایی زده می‌شود، اما ما معتقدیم وزارت آموزش و پرورش یعنی معلمان آن، عنوان کرد: با همه وجود می‌فهمیم که مهم‌ترین عنصر در پیشرفت یک کشور و ملت منابع انسانی آن‌ها است که تعلیم و تربیت آن‌ها نیز به دست معلمان است لذا معلمان بدانند با همه وجود پای این کار هستیم البته همواره افرادی هستند که نمی‌خواهند کار به نتیجه برسد.

وی افزود: ما با دولت توافق کردیم و باید قانون رعایت شود تا خلق پول و تورم اتفاق نیفتد. این را هم می‌فهمیم که می‌گویند همه جا حقوق افزایش داشته و به معلمان که رسید آسمان تپید، بنابراین این حق معلمان است و آسمان نتپیده است و ما پای کار معلمان هستیم.

قالیباف تاکید کرد: ما با دولت بر روی موضوع ۲۵ هزار میلیارد تومان منابع در سال برای رتبه بندی معلمان توافق کرده ایم و این قانون از هر زمان که تصویب شود مبنای اجرای آن ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ خواهد بود. ما مکلف هستیم تا براساس اصل ۷۵ قانون اساسی تمامی طرح‌ها و لوایح را به نحوی بررسی کنیم که بار مالی برای دولت نداشته باشد و یا اینکه دولت این بار مالی را بپذیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما با دولت در بحث رتبه بندی معلمان به یک عدد قطعی رسیده ایم تا با دقت قانون پیش برود، ما در مجلس سعی کردیم تا حنجره مردم باشیم و دغدغه آن‌ها را بیان کنیم، هیچ موضوع پنهانی نداریم وقتی مجلس خانه ملت است.
 
قالیباف: پای کار معلمان هستیم؛ افزایش حقوق، حق معلمان است
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
0
خدا از ادگ بخیل نگذره.10 سال سکوت و2سال انتظار اخرش رسیدید با حداکثر 2میلیون تومان واسه اضافه کردن ایا به نظر شما جانشینان علی بااین اوضاع تورم وگرانی این مبلغ دردی رو دوا میکنه خدا بین شما ومعلم مظلوم حکم کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
0
با سلام اگه راست میگی ۹ ماه از سال ۱۴۰۰ رفته هنوز رتبه بندی اجرا نشده هر روز گرونیه درک میکنی رئیس مجلس محترم
یازهراس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
0
سلام چرادرموردفرهنگیان بازنشسته حرفی نزدن یعنی اونافراموش شدن؟؟
اصغرنسب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
بله آقای قالیباف شما واقعاً راست میگید که رتبه بندی حق معلم است ولی اون انگشت شمار مخالف همیشه کا را پیش می برنددر کل مملکت با انگشت اشاره اونها می چرخه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
اصلا کشورهایی که نفت ندارند چجوری اینقد زیبا حقوق معلمها را میدند
چرا یه کارمند شرکت نفت با یه معلم فیش حقوقییش باید حدود ۲۰ الی ۳۰ ملیون فرق کند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->