تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است
سرخط خبرها

عوارض جانبی سیر که از آن‌ها بی خبرید!

  • کد خبر: ۹۰۵۶۱
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
عوارض جانبی سیر که از آن‌ها بی خبرید!
امروزه در حالی سیر به دلیل خواص و مزایای مناسبش توسط افراد بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد که مصرف سیر مضرات جدی و عوارض نگران کننده‌ای را می‌تواند برای بدن به همراه داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که سیر یک گیاه مفید به حساب می‌آید گاهی اوقات مصرف آن می‌تواند واکنش‌های منفی داشته باشد. خوردن سیر تازه‌ می‌تواند احتمال خونریزی را افزایش دهد بنابراین اگر هر نوع لکه بینی داشتید باید با پزشک مشورت کنید.

در برخی موارد سیر می‌تواند ناراحتی معده و مسائل گوارشی ایجاد کند؛ بنابراین اگر سابقه بیماری‌های گوارشی داشته‌اید قبل از مصرف حتما از پزشک سوال کنید. سیر می‌تواند فشار خون را پایین بیاورد، بنابراین اگر به طور کلی فشار خونتان پایین است بهتر است از خوردن آن خودداری کنید.

سیر خواص رقیق‌کننده خون دارد و این به آن معناست که انعقاد خون را به‌خصوص در عمل جراحی دشوار می‌کند؛ بنابراین خانم‌هایی که نزدیک زایمان و حتی بعد از زایمان دچار قاعدگی‌ می‌شوند بهتر است از مصرف این گیاه پرخاصیت چشم‌پوشی کنند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->