دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور
سرخط خبرها

وام ۱۳۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ (۱۵ آذرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۰۹۲۵
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
  • ۲
وام ۱۳۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ (۱۵ آذرماه ۱۴۰۰)
برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی برای تعمیرات مسکن به متقاضیان تسهیلاتی را اعطا می‌کنند. سقف این وام‌ها تا ۵۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی در حال حاضر برای تعمیرات مسکن به متقاضیان تسهیلاتی را می‌دهند. اما تسهیلات تعمیر مسکن هر کدام از بانک‌ها چقدر است؟

بانک مسکن: این بانک تا سقف ۱۳۰ میلیون تومان با نرخ سود ۹ درصد و با بازپرداخت ۳۰ ماهه به مشتریان خود وام می‌دهد. این بانک کف مبلغ این وام را ۴۰ میلیون تومان اعلام کرده است. همچنین برای دریافت این وام لازم است مشتری حساب قرض‌الحسنه داشته و سند ملکی را هم به عنوان ضامن به بانک ارائه دهد. اقساط ماهانه این وام هم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شود.

بانک گردشگری: این بانک تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۶۰ ماهه به متقاضیان وام می‌دهد. مشتری برای دریافت این وام لازم است تا حساب قرض‌الحسنه در بانک داشته باشد. این بانک ادعا کرده است سپرده مشتری بلوکه نمی‌شود، اما ۱۶ درصد از مبلغ وام نزد بانک در حساب دیگر مسدود می‌شود. نوع ضمانت این وام هم سند ملکی است.

بانک دی: این بانک تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان و با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۴۸ ماهه وام می‌دهد. برای دریافت این وام متقاضی باید در بانک دی سپرده‌گذاری کند و تا زمان تسویه کامل سپرده مشتری نزد بانک مسدود می‌ماند. اقساط ماهانه این وام هم ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

بانک پارسیان: این بانک هم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۶۰ ماهه به متقاضیان وام می‌دهد. این بانک برای دریافت این وام داشتن حساب سپرده را برای مشتری الزامی اعلام کرده است، اما برای دریافت این وام سرمایه متقاضی مسدود نمی‌شود و تنها باید حساب بین ۶ تا ۹ ماه گردش داشته باشد.

بانک شهر: این بانک با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۴۸ ماهه تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام می‌دهد. نوع ضمانت این وام سند ملکی است. تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات، با ضامن کسر از حقوق و مبالغ بیشتر با ضمانت سند ملکی پرداخت می‌شود. اقساط ماهانه این وام چهار میلیون و ۴۰۶ هزار تومان تعیین شده است.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
هه آگهی کسی داشته باشه ماهی چهار یا یازده میلیون قسط بده دیگه احتیاجی به وام شما نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
بیشتر شیبه خالی بندی است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->