آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

جزئیات طرح جدید استخدام معلمان در آموزش و پرورش (۱۵ آذر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۰۹۴۲
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
  • ۳۴
جزئیات طرح جدید استخدام معلمان در آموزش و پرورش (۱۵ آذر ۱۴۰۰)
حدود ۸۰ هزار معلم مشمول طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، جلال محمودزاده با اشاره به طرح تدوین شده در خصوص استخدام معلمان غیررسمی آموزش و پرورش، گفت: این طرح شامل ۴ گروه خرید خدماتی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، پیش دبستانی و دوره دیدگان دانشگاه فرهنگیان می‌شود که از سال ۱۳۹۱ تا اول مهرماه ۱۳۹۹ در آموزش و پرورش فعالیت داشتند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس یازدهم با بیان اینکه جامعه مخاطب این طرح مشمول ۸۰ هزار معلم می‌شود، افزود: بر اساس طرح تدوین شده که این معلمان طی دو تا سه سال باید جذب آموزش و پرورش شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این طرح در صحن مجلس اعلام وصول شده است، ادامه داد: در این طرح به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شده تا با سایر طرح‌های ساماندهی در این کمیته ادغام شود.

بررسی طرح در کمیته آموزش و پرورش

محمودزاده اضافه کرد: قرار است این طرح در هفته جاری در کمیته آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گیرد و در حال حاضر ۵ طرح دیگر نیز به منظور ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش در کمیته آموزش و پرورش مطرح است که این طرح با سایر طرح‌ها متفاوت است.

در صورت تصویب برای معلمان غیررسمی آزمون داخلی برگزار می‌شود

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اختلاف بارزی که این طرح با سایر طرح‌ها دارد این است که آزمون استخدامی به صورت داخلی و تنها برای نیرو‌هایی است که در آموزش و پرورش سابقه تدریس داشته اند انجام می‌شود، اما در سایر طرح‌ها آزمون به صورت آزاد و برای فارغ التحصیلان تمامی دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: بر همین اساس لازم نیست معلمان برای شرکت در این آزمون سوابق پیوسته بیمه‌ای داشته باشند و کافی است با ارائه مدارک تدریس خود مشمول آزمون استخدامی آموزش و پرورش شوند.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس افزود: یکی از مشکلاتی که همواره معلمان غیررسمی نسبت به آن معترض بودند، نداشتن مدارک لازم بیمه‌ای و سوابق کار در آموزش و پرورش است که این موضوع به خوبی در این طرح دیده شده تا هرکس سوابق خدمت دارد بتواند در آزمون داخلی پیش بینی شده شرکت کند.

منبع: خانه‌ملت


بیشتر بخوانید:به رتبه‌بندی معلمان توجه ویژه‌ای شود (۱۶ آذرماه ۱۴۰۰)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
نرجس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
با سلام پس مربیان دارالقرآن چی میشه تکلیفشون؟
ما هم تدریس در مدرسه داشتیم.
شکوه
France
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
1
0
چه منابعی برا اختصاصیا باید خونده بشه اخه بعضی ها رشته غیرمرتبط دارند؟
فاطمه ساریخانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
سلام، ترا خدا وپیغمبر کارنامه سبزهای آموزش و پرورش 99، را استخدام کنيد، نزارید این جوونهای نخبه افسرده بشن، فکر کنید، بچه های خودتونن
اکثرا، نخبه هستند
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
1
0
اموزش پرورش حقوقش خیلی کمه قبل از اینکه بیاید بپرسید پشیمون نشید....
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
1
باسلام ببخشید مدرسانی که در آموزشگاه های علمی که مجوز آموزش وپرورش دارند تدریس میکنند هم باید جز این طرح که سابقه تدریس در آموزش وپرورش میخواد باشند چرا به این مدرسان توجهی نمیکنید؟
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
باسلام تراخدا به طرح مهندس محمودزاده رای بدهید تا هیچ تبعیضی بین ما و نیروهای قبل ۹۱نباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
یعنی این طرح شامل اونایی که توآموزش ازراه دورتدریس کردند هم میشه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
با سلام میشه دقیقا بگید ازمون اموزش وپرورش چ روزی دفترچش منتشر میشه ازمون دقیقا چ تاریخیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
1
با این کار چیزی از آموزش و پروش باقی نمی مونه
تو رو خدا این خیانت بزرگ رو در حق ملت ایران نکنید
اگه می خواهید آزمون استخدامی با شرایط برابر برای همه فراهم کنید والا بخدا این کار ها خیانته خیانت خیانت
نامشخص
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
انشاءالله هرچه زودتر تصویب بشه و همه ما معلمان غیررسمی از این بلاتکلیفی خارج بشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
سلام، اگر یک سال سابقه پیش دبستانی داشته باشیم میتونم در آزمون استخدامی داخلی شرکت کنم
خیراندیش
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
سلام.فرهنگی بازنشسته هستم کاش برای کمک به همنوعان بازنشسته از فرزندان این قشر هم یکی استخدام میشدازنهضتیهایی که صرفا دوساعت همکاری داشته انددعوت شده که جای تعجب است اصلا تدریس نمی‌دانند چیست منظورکاری انجام نداده اندخواهشا صدای بازنشسته ها به آقایان برسانیدتشکر
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
اکثر مربی های پیش دبستانی فامیل های مسولین اموزس و پرورش هستن به خدا انصاف نیست
مژگان شاکرمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
به خدا کسی که تو شاد درس داده یعنی لیاقت و شایستگی استخدام داره چون از فیلتر آدم های سختگیر زیادی رد شده امیدوارم به ظلمی که به معلمان غیرانتفاعی شد پایان داده شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
خب تقریبا اگر تمام مراحلش طی بشه ازمونش کی هس
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
با این طرح مسخره و بدون فکر هر چی آدم بی سواد در فامیل و آشنابود جذب شد.همه ی دنیا با سواد ترین و نخبه ها جذب آموزش و پرورش می شوند در ایران برعکس هست.ما که با معلم های بی سواد سختی های زیادی کشیدیم حالا نوبت بچه هامون هست که با بی سواد تر ها سرو کله بزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
مسئولان محترم مربوط به استخدامی آموزش و پرورش لطفا عنایت داشته باشند به این موضوع که افراد با سابقه استخدامی قبلی در سایر سازمانها و وزارتخونه ها به راحتی می توانندبازگشت بکار داشته باشن در حالی که در آموزش و پرورش ولو با نیاز شدید این کار به سختی انجام می شود!!!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
خواهشمندیم تمامی کارنامه سبزهای آموزش وپرورش راهم دراین طرح دیده وجذب کنید
اصلانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
باسلام مسعولین محترم با این همه کمبود معلم در کشور وزیر محترم چرا فرزندان فرهنگیان که درسالهای ۹۰تا ۹۵ به عنوان سرباز معلم با علم روز ۲سال تدریس کردن وحالا بیکار وخانه نشین هستن جهت دوره و به کارگیری فراخوان نشدند‌.مگرفرهنگیان که مظللوم و ساکت هستن شما نباید از حق این قشرمحروم دفاع کنی وحداقل یک فرزند فرهنگی را که سربازمعلم هم بوده از دوش خانواده سبکتر کنید تا ذندگی شان روبراه شود همه ی ادارات دولتی یک فرزند جایگزین پدر بازنشسته بکارمی گیرد غیر از اموزش وپرورش...وسلام لطفا بفکر باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
باسلام خدمت اقای نوری وزیرمحترم اموزش وپرورش اقای وزیر شما که ازدرد ورنج معلمان خودتون اگاهید یک طرحی هم یادگار ازشما برای این قشر زحمتکش حداقل یک نفر از فرزندان فرهنگیان که حتی سرباز معلمی هم درکارنامه خود دارد وهم علم به روز ازسربازمعلملن دهه ۱۳۹۴ یا ۹۵ وغیره را جهت بکارگیری وفراخوانی جهت استخدام درسازمان مربوطه ارایه نمایید تا هم باری از دوش خانواده فرهنگی که ۴تا۵ فرزند تحصیل کرده بیکار دارد برداشته شود وهم مثل سایر ادارات که بعد بازنشستگی پدر فرزندش درسازمان مربوطه استخدام میشه ازفرهنگیان هم جبران زحمتی بشه.بااین همه کمبود نیرو فقط نهضتی.ها ی بیسواد وسربازمعلمان دهه ۸۰ که سالها ازمدرسه واموزش دور بودن فرا خوان شدن...ممنون...جمعی ازفرهنگیان گلستان.
یلدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
با سلام.خواهشا معلمان با سابقه تدریس بالاتر و فارغ‌التحصیلان مرتبط با آموزگاری اول تکلیفشون مشخص بشه با ورودطلبه ها و فارغ‌التحصیلان حوزه به آموزش پرورش مخالفیم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
سلام چرا بازم تو گروه های استخدام داخلی آموزش و پرورش اسمی از دبیران مدارس غیر دولتی آورده نشده؟!هم سابقه کار داریم وهم گزینش آموزش و پرورش. باید چکار کنیم تا استخدام شیم؟ حقوق و بیمه ی کامل که نداریم، آزمون داخلی هم که اسمی از ما آورده نمیشه. منتظر عدالت هستیم.
بردیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
با‌سلام درود
هر ازمون و امتحان باید یک منبع معین و مشخص داشته باشد‌ تا با مطالعه ان بتوان در ازمون شرکت نمایند وازمون
برای رقابت و انتخاب تعداد مورد نیاز از تعداد اضافه بر نیاز است و برای انتخاب افراد‌جهت ورود اولیه است
برای اموزش یاران نهضت سواد اموزی که چندین سال است تدریس می نمایند و در بدترین شرایط اب وهوایی وراه های غبارآلود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
آقای وزیر محترم آموزش و پرورش با توجه به اینکه هنوز مریضی کرونا هست لطفا به جای آزمون استخدام معلمانی که دارای بیمه و تجربه و سابقه هستند جذب فرمایید
ابي
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
یا این طرحای مزخرف فقط شان مقام نداشته معلمی رو بدتر میکنید...معلمی شده جدیدا مثل شغل سوپر مارکتی...حیف واقعا قدیما معلم چه حایگاهی داشت
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
وزیر آموزش و پرورش چرا یکبار نمیاد قانون سهمیه برای فرزندان بازنشسته ایجاد نمیکنن اینهمه زحمت کشیده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
سلام
فارغ التحصیلان بیکار چیکار کنند که پارتی ندارند. فارغ التحصیل دکتری و ارشد باید بیکار باشند. ولی افرادیکه با مدرک دیپلم و سن ۴۵ با یک مهر و امضا و پارتی بازی سال ۹۵ بعنوان حق التدریس وارد شد و سال۱۴۰۰ هم بعنوان معلم رسمی شد. با این طرح ها حق جوانان فارغ التحصیل بیکار ضایع می شود. عدالت رعایت کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
این کار خیانته خیانت به همه جامعه
یک آزمون با شرایط برابر برای همه فارغ التحصیلان دانشگاه ها برگزار بشه تا هم عدالت باشه و هم شایسته گزینی
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
با خدا بلایی سر آموزش وپرورش آوردید که صدسال دیگه قابل ترمیم نیست..این چه قانونیه، کسانی روبه عنوان معلم ودبیر استخدام کردیدکه فقط روزی سربازمعلم بودند،یامثلا مدتی باآموزش وپرورش همماری داشتند،بدون هیچ دانشی و سوادی ودرکی از کلاس داری و تعلیم وتربیت،قهقرای آموزش وپرورش حاصل این تصمیمات الکی وغیرکارشناسانه است..ازماگفتن بود که گفتیم
شریف
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
سلام لطفا برای ازمون از معلمان غیرانتفاعی کسانی که امسال اولین سال تدریسشان میباشد رو لحاظ کنید تا امتیازی براشون باشه دراین ازمون شرکت کنند ممنون از شما
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
در این طرح باید چند سال سابقه داشته باشیم
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
اموزش و پرورش را نیرو های نهضت نابود کرد ن و الان با جذب سرباز معلم و امام جماعت ها و پیش دبستانی ها میخان به کلی اموزش را برای همیشه نابود کنند
فاطمه جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
با سلام .کمی انصاف خوب است ما از سال۸۱بعنوان مربی پیش دبستانی با حداقل توقع تدریس کرده ایم واکثر دارای مدرک دانشگاهی هستیم وتنها امید جذب واستخدام در اموش وپرورش داریم لطفا به داد ما برسید
محمد شیخه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
0
0
آیا این طرح،جلال محمودزاده،نماینده مهاباد شامل سربازمعلمانی که از 91به بعد سابقه تدریس داشته اند میشود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->