پژمان‌فر: باید به ظرفیت‌های دانش بنیان مشهد و خراسان رضوی نگاه ویژه‌تری شود استان خراسان رضوی می‌تواند قطب دوم و پیشرو در حوزه اقتصاد دیجیتال باشد خودرو و باز هم افزایش نجومی قیمت! تخلف کارگزاری‌ها و ۲ بانک | کارت‌بانکی کارگزاری‌ها قانونی است؟ رئیس دانشگاه فردوسی مشهد: دانشجویان افغانستانی نخبه‌ترین دانشجویان بین‌المللی ما هستند ۴۶.۲ میلیارد دلار ارز واردات تأمین شد (۳ آذر ۱۴۰۳) وزارت کار معافیت‌های مالیاتی کارگران را ابلاغ کرد روش دریافت خسارت از صنعت برق چگونه است؟ سکوت، واکنش وزارت نفت به قیمت تمام‌شده بنزین طلا در مشهد چند؟ (۳ آذر ۱۴۰۳) هوای بهاری بورس در آخرین ماه پاییز | گزارش وضعیت بازار سرمایه (۳ آذر ۱۴۰۳) جزئیات موارد ابطال گارانتی خودرو اعلام شد + عکس (۳ آذر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۳ آذر ۱۴۰۳) | هایما S۵ یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۳ آذر ۱۴۰۳) | شاهین ۳۲ میلیون تومان گران‌تر شد افزایش ۳۸درصدی تعرفه برق خانگی از ابتدای پاییز ۱۴۰۳ آغاز ثبت‌نام هشتمین دوره آزمون بخش خصوصی (۳ آذر ۱۴۰۳) آیا مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد افزایش می‌یابد؟ (۳ آذر ۱۴۰۳) ورود بانک ملی در سیستم پرداخت جایگاه‌های سوخت، انحصار بانک ملت را می‌شکند؟ چگونه از بورس، شمش نقره خریداری کنیم؟ دلار وارد کانال ۷۰ هزار تومان شد (۳ آذر ۱۴۰۳) | طلا ۴.۶ میلیون تومان شد خبر خوب برای زنان سرپرست‌خانوار | سال آینده، زنان سرپرست‌خانوار بیمه می‌شوند سخنگوی رزمایش عملیاتی «شهدای امنیت» از هلاکت و دستگیری ۷۶ تروریست در سیستان و بلوچستان خبرداد قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو ویژه آذر ۱۴۰۳ اعلام شد +جدول رشد دلار نیما ادامه یافت | نرخ امروز، ۵۱ هزار و ۲۹۹ تومان (۳ آذر ۱۴۰۳) تورم خوراکی‌ها در خراسان رضوی بیشتر از میانگین کشوری اطلاعیه مهم سایپا از آغاز عرضه محصولات از هفته دوم آذرماه ۱۴۰۳ | مشتریان جدید امکان ثبت‌نام خواهند داشت سایپا لیست جدید قیمت خودرو‌ها را اعلام کرد (۳ آذر ۱۴۰۳) تسهیلات ساخت مسکن روستایی به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: دولت باید «طرح کالابرگ الکترونیکی» را اجرا کند
سرخط خبرها

به رتبه‌بندی معلمان توجه ویژه‌ای شود (۱۶ آذرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۱۰۷۲
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
به رتبه‌بندی معلمان توجه ویژه‌ای شود (۱۶ آذرماه ۱۴۰۰)
مدیرحوزه‌های علمیه در دیدار با وزیرآموزش و پرورش گفت: نسبت به موضوع رتبه‌بندی معلمان، در اصل و اجرا دقت لازم را داشته باشید.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله علیرضا اعرافی شامگاه دوشنبه در دیدار با وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم که در دفتر حوزه علمیه برگزار شد، اظهار کرد: شما نیروی آشنا به کار، خدوم، جهادی و انقلابی هستید و امروز کار بزرگی برعهده شما گذاشته شده است و حوزه و مراکز حوزوی انتظاری زائد بر آنچه که وظیفه آموزش و پرورش است، ندارد و برحسب وظیفه و با تمام قدرت در خدمت همکاران فرهنگی و این دستگاه عظیم خواهیم بود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، افزود: موضوع رتبه‌بندی معلمان باید مورد توجه قرار بگیرد و ما نیز در تسهیل این موضوع مهم، کمک می‌کنیم؛ چرا که معتقدیم اگر جامعه معلم و مدیران به دستگاه تعلیم و تربیت و عملکرد مسئولان این دستگاه، اعتماد کنند و آن را تکیه گاه بدانند، قطعاً گام‌های بعدی را محکم و جدی‌تر اجرایی خواهیم کرد.

آیت الله اعرافی با بیان این که نگاه به وزیر جدید، نگاه مثبتی است، تصریح کرد: وقتی نشاط و انگیزه در بدنه شکل گرفت برای آینده هم نتایج بهتری بدست خواهد آمد و انسان‌های متفکر و فرهیخته‌ای می‌توان تربیت و وارد جامعه کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دانشگاه فرهنگیان و رسالت مهم آن اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت دانشگاه فرهنگیان باید تلاش کرد جایگاه این دانشگاه را ارتقا داد و در ذیل این ارتقا صدهزار نفر به عنوان سرمایه نیروی انسانی و متخصص تربیت و واردجامعه کرد.

لزوم تولید فکر در آموزش و پرورش

مدیر حوزه‌های علمیه بر استفاده جمعی از پژوهشگران، محققان و اندیشه ورزان حوزوی و دانشگاهی برای اجرای طرح تحول آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: تولید فکر برای آموزش و پرورش نیازی دائمی است. این تولید فکر در دانشگاه و حوزه‌های علمیه شکل می‌گیرد؛ لذا به منظور بهره‌مندی بیشتر و توزیع مسئولیت‌ها باید مجموعه نهاد‌های پژوهشی، آموزشی، تحقیقی کارآمد که متناسب با نیاز‌های آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند را همانند یک منظومه ببینید و تعامل داشته باشید چرا که می‌تواند با این نگاه ادامه مسیر تحولی در آموزش و پرورش را تضمین کرد.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->