آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

با این ۷ ورزش ساده، چین و چروک صورت خود را رفع کنید

  • کد خبر: ۹۰۹۴۳
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
با این ۷ ورزش ساده، چین و چروک صورت خود را رفع کنید
بعد از اینکه کمی سنتان بالا رفت متوجه چروکی روی صورت و گردن خود خواهید شد این خطوط را می‌توانید با کمی ورزش و حرکات مناسب از بین ببرید.

به گزارش شهرآرانیوز، وقتی متوجه چروک روی صورتمان می‌شویم فکر می‌کنیم که باید هزینه گزافی را بابت از بین بردن آن بپردازیم، اما می‌توان بدون پول و فقط با ورزش آن را برطرف کرد. ساخت عضلات صورت یا تمرین دادن صورت به پوست کمک می‌کند که انعطاف بیشتری داشته باشد و همچنین جریان خون را افزایش می‌دهد و پف صورت را از بین می‌برد و این تمرینات همچنین ویژگی‌های خوب صورت را ارتقا می‌بخشد.

پزشکان نتیجه گرفته اند که در یک آزمایش ۲۰ هفته‌ای که در آن ۱۶ خانم از سنین ۴۰ تا ۶۵ سال شرکت داشتند، تمام شرکت کنندگان تمرینات مخصوص به پیشانی، ابرو، چشم ها، دهان و گردن را انجام دادند و بعد از این مدت ثابت شد که این تمرین‌ها پوست صورت را بهبود می‌بخشد و نشانه‌های پیری را کاهش می‌دهد؛ که ما امروز در ورزش و تناسب اندام آن‌ها را برای شما ارائه خواهیم داد.

ورزش‌هایی برای برطرف کردن چروک صورت

این تمرین‌ها چگونه عمل می‌کند؟

ساخت عضلات صورت می‌تواند به از بین بردن چروک‌های اطراف بینی و پیشانی، دور چشم‌ها و لب‌ها کمک کند و این تمرینات همچنین پوست را سفت می‌کند و ظاهری جوان را به صورت می‌بخشد.

در انجام این تمرین‌ها باید صبر داشته باشید و انتظار نداشته باشید که بعد از دو روز تمرین نتیجه بگیرید، اما اگر در طولانی مدت در انجام این تمرین‌ها اصرار بورزید، می‌توانید نتیجه بسیار عالی دریافت کنید.

ساخت صورت به مجموعه‌ای تمرینات نیاز دارد و هر تمرینی را باید با گرم کردن شروع کنید و این گرم کردن با کمک دست انجام می‌شود، این گونه که پلک هایتان را پایین و بالا ببرید و صورت را ریلکس کنید و لبخند بزنید و مجددا نزنید و حداقل ده بار این تمرینات را انجام دهید و دقت کنید که نباید پوست را بیش از حد بکشید، بلکه باید به آرامی آن را نرمش دهید و سپس برای ریلکس کردن یک حوله گرم مرطوب روی صورتتان قرار دهید.

چه ورزشی چروک صورت را از بین می‌برد؟

یک سورپرایز و شگفتانه کوچک

این تمرین به شما کمک می‌کند که عضلات پیشانی را قدرت ببخشید.

انگشت هایتان را روی پیشانی مطابق تصویر بگذارید و مثل زمان‌های سورپرایز شدن ابروهایتان را بالا و پایین ببرید و هیچ خط و چروکی با این تمرین‌ها نباید به وجود بیاید و این تمرین را ده بار به راحتی انجام دهید.

چشم‌های چرخان

چشم‌هایی که به هر طرف نگاه می‌کند، می‌تواند از چروک‌های اطراف چشم جلوگیری کند.

چشم هایتان را از راست به چپ ببرید و سپس از چپ به راست این کار را تکرار کنید و همجنین بالا و پایین و پایین به بالا را نیز انجام دهید فقط در این تمرین باید چشم‌ها حرکت کند و عضله چانه باید کاملا ثابت باشد و در نظر بگیرید که این تمرین را برای هر جهت پنج بار تکرار کنید.

تلفظ حرف O

بیایید که چروک اطراف بینی را از بین ببریم.

دهانتان را به شکل O انگلیسی در بیاورید و این حرف را با صدای بلند تکرار کنید و در نهایت این تمرین را ده بار تکرار کنید.

هولیگان

این تمرین از خط و خطوط روی چانه جلوگیری می‌کند و عضلات گردن را نیز تقویت می‌کند.

زبانتان را بیرون بیاورید و آن را سفت کنید و سرتان را کمی متمایل به چپ و بالا نگه دارید و زبان را به سمت راست بیرون بدهید و چانه را به سمت بالا لیفت کنید و برای ده ثانیه این تمرین را انجام دهید و سپس به پوزیشن پایه برگردید و این حرکت را دوباره تکرار کنید؛ و در نهایت این تمرین را پنج بار تکرار نمایید.

لبخند بزنید

با این تمرین می‌توانید گونه و استخوان گونه را قوی کنید.

همانگونه که ورزش و تناسب اندام نمناک گفته است لب هایتان را کاملا برای لبخند بکشید و انگشت هایتان را روی گوشه‌های لب قرار دهید و آن را به آرامی بکشید و گوشه‌های لب را به سمت گوش کشش دهید و دوباره به موقعیت اول برگردانید و این تمرین را ده بار تکرار کنید.

مادربزرگ

اگر می‌خواهید که از چروک‌های بالای لب خلاص شوید، تمرین مادر بزرگ را انجام دهید.

دهانتان را باز کنید و لب هایتان را روی دندان‌ها بکشید و این تمرین را به مدت ده ثانیه در هر ست انجام دهید و در نهایت ۱۵ بار این تمرین را تکرار کنید.

کششی

این تمرین در از بین بردن چروک‌های افقی روی پیشانی کمک می‌کند.

دست‌های خود را در بالای پیشانی قرار دهید و به طوری که دست هایتان دقیقا روی محل رویش مو باشد و با دست پیشانی را به عقب بکشید و سرتان را نیز کمی به عقب ببرید و با لب هایتان نیز حرف O را تکرار کنید و ده ثانیه این تمرین را طول بدهید، فقط باید توجه داشته باشید که باید هنگام انجام این تمرین، کشش را در پیشانی احساس کنید و این تمرین را ۲۰ بار تکرار کنید.

تمام تمرین‌ها را با آرامش و دقت کامل انجام دهید و هرگز به سر خود فشار نیاورید و فراموش نکنید که هنگام تمرین باید نفس عمیق بکشید.

منبع: برترین‌ها

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->