بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها
سرخط خبرها

دوج چارجر ۲۰۲۲ SRT Hellcat رونمایی شد + مشخصات و تصاویر

  • کد خبر: ۹۱۱۴۷
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
دوج چارجر ۲۰۲۲ SRT Hellcat رونمایی شد + مشخصات و تصاویر
پرچم‌دار مدل‌های دوج چارجر 2022 با قدرت ۷۹۷ اسب‌بخار و بدنه‌ پهن رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دوج چارجر SRT Hellcat مدل ۲۰۲۲ که به صورت استاندارد با ۷۱۷ اسب بخار قدرت عرضه می‌شود، یک سدان خانوادگی است. نه تنها صندلی عقب و صندوق عقب بزرگ آن برای بردن بیش از دو نفر به سفر یا صرف ناهار عالی است، بلکه آنقدر شتاب می‌گیرد که همان مسافران در خواست کاهش شتاب را دارند!

دوج چارجر ۲۰۲۲ SRT Hellcat رونمایی شد + مشخصات و تصاویر

این خودرو قادر است در  ۳.۵ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. در حالی که این همه قدرت ممکن است برای برخی بیش از حد باشد، چارجر تنها با بدنه عریض در واقع نسبت به اندازه خود به طرز شگفت انگیزی خوب کار می‌کند.

چارجر SRT Hellcat ۲۰۲۲ در مقایسه با خودرو‌های لوکس گران قیمت و با عملکرد بالا مانند مرسدس-AMG GT۶۳ S و پورشه پانامرا توربو S ارزش بسیار بالایی در خرید دارد. حیف که به نظر می‌رسد فضای داخلی آن همانند خودرویی است بسیار ساده طراحی شده است.

دوج چارجر ۲۰۲۲ SRT Hellcat رونمایی شد + مشخصات و تصاویر

برخلاف مدل سال گذشته، چارجر SRT Hellcat اکنون در مدل استاندارد با امکانات امنیتی لوکس بالا عرضه می‌شود. در غیر این صورت سدان فوق العاده قدرتمند بدون تغییر وارد سال مدل می‌شود. بدون شک، جذابیت اصلی Hellcat سوپرشارژ موتور ۶.۲ لیتری V-۸ است که می تواند  ۷۱۷ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ پوند فوت گشتاور تولید کند.

مدل Redeye دارای یک نسخه پیشرفته از موتور Hellcat است که ۷۹۷ اسب بخار و ۷۰۷ پوند فوت تولید می‌کند. بدیهی است که این مدل خودرو در نسخه نهایی از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب هدایت می‌شوند.

دوج چارجر ۲۰۲۲ SRT Hellcat رونمایی شد + مشخصات و تصاویر

در داخل، SRT Hellcat از طراحی و فضای سرنشین یکسانی با نسخه های قبل دارد؛ با این حال، دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های استاندارد مطلوب و برخی گزینه‌های شخصی سازی شده است. هر چارجر SRT Hellcat دارای سرعت سنج 284 کیلومتر در ساعت، روکش چرمی و صندلی‌های جلو دارای گرمکن و تهویه است. فضای داخلی کابین با نقاطی برای نگهداری اقلام کوچک برجسته شده است و می توان هفت چمدان را در صندوق عقب بزرگ قرار داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->