نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

نتیجه و ویدئو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و بروژ بلژیک| شب طلایی لیونل مسی و امباپه

  • کد خبر: ۹۱۱۵۸
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
نتیجه و ویدئو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و بروژ بلژیک| شب طلایی لیونل مسی و امباپه
پاریس‌سن‌ژرمن موفق شد در شب طلایی لیونل مسی با نتیجه‌ای پرگل بروژ بلژیک را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال پاریس‌سن‌ژرمن در آخرین بازی مرحله گروهی و در شرایطی که صعودش به عنوان تیم دوم پیش از این قطعی شده‌بود، به مصاف بروژ بلژیک رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ حریف خود را شکست دهد.

امباپه در همان ۱۰ دقیقه نخست بازی با ۲ گل خود کار را تمام کرد، اما در ادامه این لیونل مسی بود که شب طلایی شاگردان پوچتینو را رقم زد. ستاره آرژانتینی که به تازگی توپ طلای فوتبال جهان را برای هفتمین بار به دست آورده‌بود در دقایق ۳۸ و ۷۶ موفق شد ۲ بار دروازه بروژ را باز کند و تیمش را به سمت یک پیروزی پرگل هدایت کند.

تک گل بروژ را در این دیدار ریتز در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند.

با این نتیجه پاریسی‌ها پس از منچسترسیتی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شدند و بروژ نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت. لایپزیش که به تازگی مربی آمریکایی خود را هم برکنار کرده، موفق شد امشب سیتی را ۲ بر ۱ شکست دهد و راهی لیگ اروپا شود.

رکورد‌هایی که مسی در اروپا شکست

لیونل مسی به رکورد دیگری از کریستیانو رونالدو دست یافته و در مقابل ۳۸ تیم مختلف در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده است.  



همچنین لیونل مسی به رکورد ۱۶ گل زده از بیرون محوطه جریمه در سال ۲۰۲۱ دست یافت و مهم‌تر از همه با زدن ۷۵۸ گل، از رکورد تاریخی ۷۵۷ بار گلزنی متعلق به پله، ستاره افسانه‌ای فوتبال برزیل نیز گذشت.

ویدئو خلاصه بازی پاریس سن ژرمن و بروژ بلژیک در لیگ قهرمانان اروپا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->