برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

استارت هفته نهم لیگ دسته یک از ساعت ۱۴

  • کد خبر: ۹۱۱۹۰
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
استارت هفته نهم لیگ دسته یک از ساعت ۱۴
مسابقات لیگ دسته‌یک فوتبال امروز با انجام ۹‌ بازی هم‌زمان پیگیری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دیدار‌های هفته نهم لیگ دسته‌اول فوتبال، امروز به‌صورت هم‌زمان از ساعت‌۱۴ در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود. حساس‌ترین مسابقه در گیلان بین ۲ تیم ملوان صدرنشین و مس کرمان رده‌پنجمی برگزار می‌شود. ملوان هجده‌امتیازی هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان متوقف شد و مس کرمان نیز در شهرآورد مقابل آرمان گهر یک‌امتیاز به دست آورد.

نبرد شش‌امتیازی ملوان و مس

تیم ملوان که در بازی‌های قبلی خانگی خود موفق به برتری برابر حریفانش شده است، در این دیدار نیز برای کسب هر ۳‌امتیاز به میدان خواهد رفت تا با برتری در این بازی، روند پیروزی‌های خانگی این تیم ادامه یابد. شاگردان مازیار زارع در ۴ بازی خانگی خود موفق به کسب ۴ پیروزی متوالی شده و در ۴ دیدار خارج‌از‌خانه نیز یک پیروزی و ۳‌تساوی کسب کرده است و با ۱۸‌امتیاز تنها‌تیم بدون شکست حال حاضر رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کشور است. تیم مس کرمان هم با ۱۳‌امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد. نبرد ۲ تیم، شش‌امتیازی محسوب می‌شود و نتیجه‌اش هم برای تمامی مدعیان و بالانشینان جدول اهمیت فراوانی دارد. ملوان اگر این بازی خانگی را ببازد، ممکن است صدرنشینی را از دست بدهد.

ردپای کرمانی‌ها در دومین فینال امروز

دومین بازی شش‌امتیازی این هفته در کرمان بین ۲ تیم آرمان‌گهر و خیبر خرم‌آباد برگزار می‌شود. خیبر پانزده‌امتیازی در رده چهارم و آرمان‌گهر چهارده‌امتیازی در رده پنجم جدول لیگ است. فوتبال کرمان در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و آرمان‌گهر، تیم دوم شهر سیرجان، نیز در رؤیای صعود به لیگ برتر است؛ اما خیبر خرم‌آباد هم با تدارک خوبی که دیده است، برای رسیدن به لیگ برتر، تلاش چشمگیری می‌کند.

قشقایی، تیم شانزده‌امتیازی و رده‌دومی شیراز، میزبان تیم ویستا‌توربین ده‌امتیازی است که در رده دهم ایستاده است. ویستا‌توربین در جام حذفی هم باید ۲۸‌آذر به‌مصاف پرسپولیس برود؛ اما قطعا مسابقات لیگ برای این تیم تهرانی مهم‌تر است. قشقایی این هفته شانس صدرنشینی دارد، به‌شرطی‌که ملوان در بازی خانگی پیروز نشود.

شاهین شهرداری بوشهر قعرنشین که با انواع‌و‌اقسام مشکلات دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، این هفته میزبان مس شهربابک تازه‌وارد است؛ تیمی که اکنون با ۱۲‌امتیاز در رده ششم جدول است. شاهین در این دیدار به‌دنبال اولین برد فصل خود است که رسیدن به این خواسته خیلی سخت است. نبرد شهرداری‌ها در همدان هم جذاب است. شهرداری همدان و شهرداری آستارا هر دو دوازده‌امتیازی هستند؛ ولی همدانی‌ها به لطف تفاضل گل بهتر در رده هفتم و ۲ پله بالاتر از آستارایی‌ها قرار گرفته‌اند. هر ۲ تیم هم بین مردم شهرشان محبوب هستند، اما بعید است که این هفته هم لیگ‌یک تماشاگر داشته باشد.

استقلال خوزستان، تیم رده‌هشتمی جدول، با سهراب بختیاری‌زاده در مازندران به‌مصاف رایکا بابل خواهد رفت که پیروز قربانی هدایتش را برعهده دارد. نبرد این ۲ مربی استقلالی نیز می‌تواند جذاب باشد. پیروز قربانی بعد از باخت هفته گذشته مقابل قشقایی شیراز گفت باید ذهنیت بازیکنانم را تغییر بدهم تا حرف‌های زیادی برای گفتن در فوتبال داشته باشیم.

استقلال‌ملاثانی که در رده پانزدهم جدول ایستاده، میزبان تیم خوشه‌طلایی ساوه است. آبی‌پوشان خوزستانی در رده پانزدهم جدول هستند و برای بقا در این فصل تلاش می‌کنند و خوشه‌طلایی نیز یازدهم است. سایپای ده‌امتیازی که در رده دوازدهم جدول ایستاده است، به‌مصاف پارس جنوبی جم می‌رود. هر ۲ تیم زمانی در لیگ برتر حضور داشتند و اکنون در لیگ‌یک می‌جنگند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->