ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (۱ اردیبهشت) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید حریق در یک مهمانپذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت
سرخط خبرها

بستری شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی به ۱۲۵ نفر رسید

  • کد خبر: ۹۱۵۶۹
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
بستری شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی به ۱۲۵ نفر رسید
مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بستری شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی به ۱۲۵ نفر رسیده است که کمترین میزان طی ۱۰ روز گذشته می‌باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بستری شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی به ۱۲۵ نفر رسیده است که کمترین میزان طی ۱۰ روز گذشته می‌باشد.

دکتر محمد پهلوان افزود: بیشترین تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا طی این مدت در خراسان رضوی ۱۶۸ نفر بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۴۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که ۲۹۳ نفر از این تعداد در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۶ شهرستان این استان هستند.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد بیماران بدحال کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان را ۱۱۸ نفر ذکر کرد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کلانشهر مشهد و ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد.

ارائه خدمات بهداشتی و درمان به جمعیت ۱۸ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۳۰ هزار و ۶۰۳ نفر رسید.

در این مدت ۲ هزار و ۹۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۴۹۳ نفر آن‌ها بستری شده و مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۸۴۳ نفر رسیده است.
همچنین تاکنون پنج میلیون و ۹۵۷ هزار و ۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

تاکنون ۵۸ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۴۲۴ دُز اول، ۴۹ میلیون و ۴۵ هزار و ۴۰۸ دُز دوم و ۲ میلیون و ۹۸ هزار و ۵۷۴ دُز سوم واکسن کرونا در کشور به افراد واجد شرایط تزریق شده و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۰۹ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۴۰۶ دُز رسیده است.

در حال حاضر ۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۸۴ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->