برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

بازی رضا نیکخواه ۷۴ساله در «جوکر» دوباره او را سرزبان‌ها انداخت

  • کد خبر: ۹۱۷۱۲
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
بازی رضا نیکخواه ۷۴ساله در «جوکر» دوباره او را سرزبان‌ها انداخت
نیکخواه بعد از سال‌ها حضور مدام در تلویزیون حالا با یک مسابقه سر زبان‌ها افتاده و تحسینش می‌کنند. «رئالیتی شو» «جوکر» طوری سروصدا کرده و ترکانده که مخاطبان سختگیر آثار شبکه خانگی هم دارند درباره اش حرف می‌زنند.

عروجی | شهرآرانیوز - مهران مدیری در گفت وگویش با رضا نیکخواه در برنامه «دورهمی» چندسال پیش در وصفش گفته بود: «نیکخواه نمی‌تواند کامل دیالوگ حفظ کند، ولی آن قدر زرنگ بود که همین موضوع را به سبک بازی اش تبدیل کرد. یعنی تو از یک جایی به بعد نمی‌فهمی دارد چه می‌گوید. جمله‌ها را فقط به همدیگر می‌مالاند و می‌رود جلو.» و همین شد ویژگی درخشان او که شیرینی و طنازی اش را به اوج می‌رساند و برای مخاطب دلنشین بود. یادتان بیاید سکانس‌هایی که در فصل اول «مرد هزارچهره» نقش پدر شخصیت اصلی را بازی می‌کرد و موقع حافظ خواندن معلوم نبود چه می‌گوید و ابیات را کامل نمی‌خواند. نیکخواه بعد از سال‌ها حضور مدام در تلویزیون حالا با یک مسابقه سر زبان‌ها افتاده و تحسینش می‌کنند.

کسی که یک لیسانس علوم سیاسی دارد و یک لیسانس کارگردانی. در کار داریوش مهرجویی در «تهران تهران» نقش جدی بازی کرد. قبل از سال ۷۲ هم چند سریال نقش بازی کرده، ولی از نوروز سال ۷۷ او دیگر پای ثابت نقش‌های طنز بود و یار و غار مدیری و عطاران و آقاخانی و غفوریان. نیکخواه تقریبا با همه کارگردانان شاخص طناز تلویزیون و سینما کار کرده است. هر سریالی که فکرش را بکنید او در آن حضور دائم یا موقتی داشته است. نیکخواه حالا وارد دهه هشتم زندگی اش شده و در یک «رئالیتی شو» به نام «جوکر» طوری سروصدا کرده و ترکانده که مخاطبان سختگیر آثار شبکه خانگی دارند درباره اش حرف می‌زنند.

مسابقه‌ای با حضور ستاره‌های طناز بازیگری در سینما و تلویزیون که کم سن وسال‌تر از او هستند؛ مسابقه‌ای که تنها قانونش نخندیدن است و حالا در آن جمع شش نفره این نیکخواه است که یک تنه دارد همه را از دور خارج می‌کند. شرکت‌کننده‌ها از او می‌ترسند و توانایی دیدن اجراهایش را ندارند. چون هر آن امکان دارد نیکخواه با یک حرکت یا با یک دیالوگ همه را از خنده منفجر کند.

امیرمهدی  ژوله درباره اش گفته بود؛ چهره اش به دیپلمات‌ها شبیه است؛ آدم اتوکشیده کت وشلواری عینک زده که بعید است مدام بخندد و شوخی سرش شود، اما می‌تواند با کوچک‌ترین حرکت صورت و بدنش همه را بخنداند. او حالا ستاره طناز این روز‌های شبکه خانگی است؛ کسی که با بازی اش و لحن و بیان شیرینش جوان تر‌ها و کاربران عبوس فضای مجازی را وادار کرده درباره اش حرف بزنند. مثلا یکی از کابران نوشته بود: «با دیدن جوکر می‌فهمید که در این سال‌ها چه ظلمی در حق رضا نیکخواه شده است. شاید همان طور که حمید لولایی با زیرآسمان شهر به یک ستاره تبدیل شد، جوکر هم سکوی پرتاب نیکخواه باشد.»


در ادامه بخوانید

درباره رئالیتی‌شوی «جوکر» که این ۲ هفته را شیرین‌تر کرده است


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->