کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

نگاهی به واکنش‌ها به هدیه عجیب شرکت دخانیات به خبرنگاران

  • کد خبر: ۹۱۸۲۳
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
نگاهی به واکنش‌ها به هدیه عجیب شرکت دخانیات به خبرنگاران
«هدیه جنجالی مدیر جدید شرکت دخانیات به خبرنگاران» این، عنوان خبری بود که از دو روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. خبری که در مدتی کوتاه بین کاربران دست به دست شد و واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

سیدزاده | شهرآرانیوز - «هدیه جنجالی مدیر جدید شرکت دخانیات به خبرنگاران» این، عنوان خبری بود که از دو روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. خبری که در مدتی کوتاه بین کاربران دست به دست شد و واکنش‌های زیادی را در پی داشت. داستان به اینجا برمی گشت که به مناسبت انتصاب مدیر عامل جدید این شرکت، مراسم معارفه‌ای برپا می‌شود که پس از آن، برخی از خبرنگاران حاضر در مراسم، می‌گویند به هر خبرنگار یک جعبه سیگار اهدا شده است.

این داستان وقتی عجیب‌تر شد که پس از ایجاد موجی از واکنش‌های منفی به این کار، روابط عمومی شرکت؛ بیانیه‌ای داد و گفت: این اتفاق، یک اقدام مرسوم و سالانه است. روابط عمومی شرکت دخانیات در اطلاعیه اش نوشت: «هدیه عجیب مدیر جدید دخانیات به خبرنگاران، که رویه مرسوم سنوات قبل شرکت دخانیات بوده است و اتفاق جدیدی نیست، برای برخی فعالان رسانه‌ای و دیگر عزیزانی که آن را منتشر و بازنشر داده اند، زیبنده نیست؛ بنابراین این رویه مرسوم، هیچ ارتباطی با مدیر عامل جدید شرکت دخانیات نداشته و ایشان در جریان این اقدام نبوده اند.» اطلاعیه‌ای که دوباره بحث برانگیز شد. واکنش‌ها می‌گفت این صحبت‌ها عذر بدتر از گناه است و این اقدام را توجیه نمی‌کند.

خیلی نگذشت که محمد شیخان، مدیر عامل جدید شرکت، برای تلطیف جو به وجود آمده در توییتی نوشت: «سال هاست که برای میهمانان گران قدر شرکت دخانیات (از جمله خبرنگاران عزیز)، بسته تعریف شده‌ای شامل محصولات تولید داخل همین شرکت، در قالب هدیه تقدیم می‌شده که من هم امروز عصر و پس از مراسم تکریم و معارفه، از این روند مطلع شدم. از همکارانم خواستم این روند دیگر تکرار نشود.»

ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در واکنش به اهدای این هدیه نامتعارف به خبرنگاران، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «در معارفه رئیس شرکت دخانیات به خبرنگاران سیگار دادند. نمی‌دانم این طنز ماجرا بوده یا واقعا عزیزان زیادی در نقش خود فرورفته اند! دوستی می‌گفت خدارا شکر روابط عمومی شرکت دخانیات، در ستاد مبارزه با مواد مخدر، همین مسئولیت را ندارد و مراسم مشابه را آنجا برگزار نکرده است.»

این موضوع در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی هم واکنش‌های زیادی ایجاد کرد. کاربری نوشته بود: «جالبه، به تازگی خبری منتشر شد که می‌گفت نیوزیلند قراره قانونی بذاره که جوان هاش دیگه نتونن سیگار و دخانیات مصرف کنن، اما اینجا سیگار رو به عنوان هدیه می‌دن.» و دیگری گفت: «واقعا اگه به یکی بگی؛ تو نشست خبری بهم یه بسته سیگار هدیه دادن باور می‌کنن؟» در خلال این صحبت ها، کاربر دیگری از منظری دیگر به این ماجرا نگاه کرد و نوشت: «امروز همه از هدیه عجیب شرکت دخانیات به خبرنگاران گفتند، اما هیچ کس نگفت چرا باید برای پوشش یک برنامه خبری اصلا هدیه بدهند. هدیه می‌تواند بر خبررسانی تأثیر بگذارد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->