قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی
سرخط خبرها

هنگام‌پور: صدور ویزای جیکوبز ۲ ماه طول کشید/ یک پیروزی وضع صنایع هرمزگان را دگرگون می‌کند

  • کد خبر: ۹۲۰۷۸
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
هنگام‌پور: صدور ویزای جیکوبز ۲ ماه طول کشید/ یک پیروزی وضع صنایع هرمزگان را دگرگون می‌کند
سرمربی تیم بسکتبال صنایع پشتیبان هرمزگان معتقد است بازیکن خارجی این تیم می تواند به این تیم کمک کند تا مشکل بازیسازی آنها برطرف شود.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال صنایع پشتیبان هرمزگان به هر زحمتی بود امسال سهمیه این استان را در لیگ برتر حفظ کرد و با شاکله تیم فصل پیش شهرداری بندرعباس و هدایت رضا هنگام‌پور گام به سوپرلیگ گذاشت. هرچند کسی صنایع هرمزگان را مدعی نمی‌دانست، اما تنها یک برد، ۸ باخت و قرار گرفتن این تیم در قعر جدول گروه (ب) سوپرلیگ، نشان از اوضاع نابسامان بندری‌ها دارد. اگر می‌خواهید با دلایل عمده ناکامی این تیم آشنا شوید، با من و رضا هنگام‌پور، سرمربی صنابع پشتیبان هرمزگان هم‌داستان شوید.

آقای هنگام‌پور صنابع پشتیبان بازهم باخت و ... خبری از جولین جیکوبز هم نشد. اصلا چرا انقدر دیر او را جذب کردید؟
لطفاً شما دیگر اینطور نگویید! شما که می‌دانید ما در پست یک مشکل داشتیم و مدت‌ها پیش دنبال بازیکن بودیم! هفته‌ها پیش جیکوبز را جذب کردیم، ولی دو ماه طول کشید تا ویزای او صادر شود! این میان از شانس ما استخوان پای پوربا سالاری هم مو برداشت و مچ پای دهقان‌زاده هم پیچ خورد. نمی‌دانم حکمتش چه بود که این اتفاق‌ها همه با هم افتاد، اما با این روند تیم ما در سازماندهی بازی به مشکلات بزرگی برخورد.

شما فصل پیش واعظ محمودی‌نسب را هم در پست یک داشتید که کوتاه‌ترین بازیکن لیگ بود، اما خوب کار می‌کرد. متوجه نشدم چرا به رعد پدافند رفت. آیا اوهم مشمول شد یا عجله کرد و ...
 نه واعظ عجله نکرد، ما خیلی دیر جنبیدیم! مشکلات متعددی داشتیم و دیدید که دقیقه ۹۰ تیم بسته شد و عملا فرصت بدنسازی را از کف دادیم.

به نظر مشکلاتی بیش از این‌ها داشتید و دارید. گویا برخی بازیکنان هم مشکل دریافتی دارند. اینطور نیست؟
خب چرا، برخی بازیکنان حتی از پارسال پولی نگرفتند. این خود بدل به معضلی انگیزشی شده بود. متاسفانه مشکلات عدیده مارا عقب انداخت و بر روند نتیجه‌گیری ما تاثیر گذاشت.

فکر می‌کنم رقابت در گروه شما هم نسبت به گروه الف، دشوار‌تر است.
دقیقا همینطور است. شما ببینید در گروه ما غیر از تیم‌های اول و دوم، تیم‌های سوم تا هشتم، تقرییا هم‌سطحند. یعنی وقتی تیم‌های سوم تا هشتم مقابل هم قرار می‌گیرند، هر تیمی شانس پیروزی دارد.

نگفتید جیکوبز کی به ایران می‌آید؟
او از ایالات متحده حرکت کرده و به زودی وارد ایران می‌شود. خوشبختانه همه تمهیدات برای حضور او در تیم مهیا شده و فقط می‌ماند تست پزشکی که به مجرد حضور در ایران، آن را هم پشت سر می‌گذارد.

واقعا جیکوبز می‌تواند دست‌کم بخشی از مشکلات شما را حل کند؟
جیکوبز بازیکنی موثر است و در پستی بازی می‌کند که ما در آن مشکل داریم. همانطور که گفتم ما در فاز بازی‌سازی مشکلات زیادی داریم. جیکوبز بازیکنی است که می‌تواند در این زمینه کمک حال ما باشد.

فسنکو هم به نظر روند خوبی دارد. قبول دارید؟
او دست‌کم در سه‌چهار بازی اخیر عملکرد خوبی داشته و در کل فکر می‌کنم کارایی لازم را برای ما دارد.

و بازی‌های آسانی هم پیش رو ندارید. فکر می‌کنید مقابل سپاهان اصفهان و مهرام می‌توانید نتایج مورد انتظارتان را بگیرید؟
تیم ما گذشته از اوضاع جدول، نیاز به یک پیروزی دارد و اگر این اتفاق بیفتد روند مثبتی پیش روی ما قرار می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->