ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر
سرخط خبرها

برگزاری آیین رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال لیگ‌یکی پارسا مشهد

  • کد خبر: ۹۲۲۷۹
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
برگزاری آیین رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال لیگ‌یکی پارسا مشهد
مراسم رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسا مشهد حاضر در لیگ دسته‌یک روز گذشته با حضور مسئولان ورزش استان و پیشکسوتان بسکتبال برگزار شد.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ مراسم رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسا مشهد حاضر در لیگ دسته‌یک روز گذشته با حضور مسئولان ورزش استان و پیشکسوتان بسکتبال برگزار شد. در این برنامه که در سالن فردوسی سینما گلشن مشهد و با حضور کادرفنی و بازیکنان هر ۲ تیم لیگ‌برتری و لیگ‌یکی آویژه‌صنعت پارسا برگزار شد، امیرعباس مستشاری به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره این باشگاه به روی صحنه رفت و در گزارشی کوتاه عملکرد باشگاه و شیوه ورود به بسکتبال را تشریح کرد. مستشاری در این برنامه گفت: بعد از ۳ سال حضور با فرش مشهد در سوپرلیگ به این نتیجه رسیدیم که باید کاری اساسی‌تر برای بسکتبال انجام بدهیم و با تعیین بودجه، کار پایه را آغاز کردیم.

تفاهم کارساز فرش و آویژه

مستشاری در ادامه صحبت‌هایش افزود: بعد از آن باشگاه فرش مشهد مصمم بود که بر اساس دکترینی که دارد، وارد بحث حرفه‌ای نشود. ما هم دیدیم که به‌هرحال این بچه‌هایی که در فرش مشهد پرورش داده می‌شوند، نباید رها شوند. درنهایت با تفاهمی که بین فرش مشهد و آویژه وجود داشت، ما یک تیم سوپرلیگ تشکیل دادیم. وی بیان کرد: با پروتکلی که همین الان بین آویژه و فرش بسته شده است، ما کار پایه را به فرش سپردیم و بعد از آن بازیکنان کارآزموده و دوره‌دیده تحویل آویژه می‌شود. الان ما ۳‌سال است که در سوپرلیگ هستیم و در ۲ سال اخیر به این نتیجه رسیدیم که باید در کنار تیم سوپرلیگمان با نگاه بومی‌سازی یک تیم لیگ‌یکی هم داشته باشیم.

آویژه، الگویی برای ورزش

در ادامه این جلسه سیدحسین علوی‌مقدم، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد، با تقدیر از رویکرد باشگاه آویژه‌صنعت پارسا گفت: آویژه‌صنعت الگوی خوبی برای ورزش مشهد است.

وی افزود: ما در شورای ششم باید ساز‌و‌کار خوبی را برای ورود خیرین این‌چنینی به ورزش فراهم کنیم. علوی‌مقدم یادآور شد: اقتصاد ورزش یکی از موضوعات مهم ورزش استان است که ما باید برای آن به‌سمت خیرین ورزشی برویم. اولین دغدغه ما در کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد، تکریم پیشکسوتان است و در دوره جدید باید هم‌زمان که ورزش را نظام‌مند می‌کنیم، تکریم پیشکسوتان در اولویت کارهایمان باشد.

وی تصریح کرد: ما در مشهد افراد و مجموعه‌های بسیار زیادی داریم که می‌توانند به ورزش کمک کنند، اما خب به دلایلی تعدادی از آن‌ها تا به امروز یا‌ورود نکردند به این عرصه، یا اگر هم ورود کردند، متأسفانه به صورت مقطعی و کوتاه مدت بوده است و حتی در مقاطعی نیز این افراد که هم خودشان مشهدی هستند و هم کار اقتصادی شان در این شهر است، ترجیح دادند تا در شهر‌های دیگر به ورزش ورود پیدا کنند که شاید یکی از دلایل آن فراری دادن آن‌ها توسط خود مدیران ورزشی مشهد بوده است. البته این مسئله از حضور برخی افراد که به دنبال منافع خود و‌سودجویی و مطرح کردن خود بودند کاملا جداست.

چند جدال سخت در خانه

تیم لیگ‌یکی آویژه‌صنعت با سرمربیگری محمد قیاسی و حضور ۲ دستیارش پیمان، ولی پور و مصطفی امینیان و نیز مدیریت فرهاد شریف از هفته آینده باید در لیگ دسته‌یک به میدان برود. میزبانی مرحله اول این بازی‌ها در گروه آویژه با مشهد است و مردان پارسا باید هفته آینده در مشهد با تیم‌های مهرام تهران، خانه بسکتبال بابل و خانه بسکتبال شاهرود رو‌به‌رو شوند. پیراهن اول آویژه در این تورنمنت سفید و پیراهن دوم مشکی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->