حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

بسکتبال آویژه با «سرجان» جان گرفت

  • کد خبر: ۹۱۱۹۲
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
بسکتبال آویژه با «سرجان» جان گرفت
پیروزی ارزشمند نماینده مشهد مقابل مس رفسنجان در لیگ‌برتر بسکتبال باعث شد تا بازیکنان این تیم برای ادامه رقابت‌ها روحیه بگیرند.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ آخرین دیدار دور رفت لیگ‌برتر بسکتبال که جزو بازی‌های معوقه بود، روز گذشته با برتری نماینده مشهد به پایان رسید. تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد که با تغییر سرمربی، دیروز با سرجان ایووانویچ به‌مصاف مس رفسنجان، تیم قدرتمند این فصل لیگ‌برتر، رفته بود، در پایان توانست با نتیجه ۷۸ بر ۷۳ تیم سوم جدول را شکست دهد. شاگردان سرجان ایووانویچ که در این بازی گویی با بازگشت سرمربی ۲ فصل قبلشان جانی تازه گرفته بودند، توانستند در دیداری نفس‌گیر حریفشان را که در رتبه سوم جدول قرار دارد، شکست بدهند و تا پله پنجم بالا بیایند. آویژه پنجشنبه همین دیدار را در چارچوب هفته نخست دور برگشت مقابل برابر مس رفسنجان تکرار خواهد کرد.

کوآرتر اول| غافل از رابرت!

نماینده مشهد در شروع دیدار دیروز برابر مس رفسنجان، نشانه‌هایی از بازگشت به روز‌های خوبش داشت. بااین‌همه، شاگردان سرجان برای پیاده‌کردن ایده‌های سرمربی محبوبشان به زمان نیاز داشتند. آویژه‌ای‌ها در این کوارتر ۱۸ بر ۱۵ باختند، باختی که بیشتر به هنر بازیکنان خارجی مس برمی‌گشت. جایی که رابرت گیل کرست و آلانی مور توانستند با نفوذهایشان تیم آویژه را به‌هم بریزند و بار‌ها به سبد برسند.

کوآرتر دوم| ظهور و نفود نوید

کوآرتر دوم برای آویژه طوفانی شروع شد؛ دستی که نوید خواجی‌زاده، بازیکن مشهدی آویژه، توانست به‌تن‌هایی درون منطقه رنگی زمین مس سرمستی کند و بار‌ها با نفوذهایش به سبد حریف برسد. خواجی‌زاده در این کوآرتر توانست ۱۱ امتیاز به‌دست بیاورد و موجبات پیروزی ۲۳ بر ۱۸ تیمش در این دست و برتری ۳۸ به ۳۶ در پایان نیمه اول را فراهم کند.

کوآرتر سوم| بازگشت خارجی‌های آویژه به اوج

یکی از اتفاقات خوبی که با بازگشت سرجان در تیم آویژه در بازی دیروز خودنمایی می‌کرد، بازگشت خارجی‌های آویژه به فرم ایدئال بود. برایان استار و لوکا انزوسیچ در کوآرتر سوم نمایشی درخشان داشتند و توانستند نتیجه بازی را به سود تیمشان حفظ کنند.

کوآرتر چهارم| ۱۰ امتیاز برتری و یک غافل‌گیری

امتیازنگرفتن مس در دست چهارم و توفیق آویژه در رسیدن به سبد این تیم، سبب شد نماینده مشهد ۲ دقیقه به پایان بازی ۱۰ امتیاز از حریف پیش بیفتد؛ اتفاقی که مشهدی‌ها را در باد پیروزی فرو برد. به‌نحوی‌که در کمتر از یک دقیقه رفسنجانی‌ها هر ۱۰ امتیاز اختلاف را جبران کردند و کار برای تیم سرجان به بحران رسید. با وجود این، تایم‌اوت خوب مربی صربستانی تیم مشهد کار را به‌سود آویژه برگرداند و در پایان این کوآرتر هم آویژه ۱۹ بر ۱۵ برنده بازی و درمجموع ۷۸ بر ۷۳ پیروز شد.

مثلث وحشتناک آویژه

نوید خواجی‌زاده با ۲۲ امتیاز، برایان استار با ۲۱ امتیاز و لوکا انزوسیچ با ۱۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان آویژه در بازی دیروز بودند؛ مثلثی طلایی که یادآور مثلث طلایی این تیم در فصل گذشته متشکل از کورین هنری، صالح فروتن و عماد سلمانی برای مشهدی‌ها بود. مثلثی که می‌تواند در بازی‌های آینده عصای دست تیم سرجان ایوانوویچ باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->