واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

پاسخ منوچهر هادی به صحبت‌های محمدرضا گلزار درباره بی‌انگیزگی عوامل «گیسو»

  • کد خبر: ۹۲۳۵۹
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
پاسخ منوچهر هادی به صحبت‌های محمدرضا گلزار درباره بی‌انگیزگی عوامل «گیسو»
صحبت‌های محمدرضا گلزار درباره سریال «گیسو» با واکنش منوچهر هادی کارگردان این سریال روبه‌رو شد.

به گزارش شهرآرانیوز - صحبت‌های محمدرضا گلزار درباره سریال «گیسو» با واکنش منوچهر هادی کارگردان این سریال روبه‌رو شد. گلزار در گفتگو با تی‌وی‌پلاس گفته بود ضعف فیلمنامه و بی‌انگیزگی آدم‌های موثر در پروژه از دلایل شکست «گیسو» منوچهر هادی بوده است.

منوچهر هادی در اینستاگرام برای محمدرضا گلزار نوشت:

«از تو فقط لحظات خوب و رفاقت و برادری را بخاطر می‌سپارم. حضورت در زندگی کاریم موثر و مفید بود. مهم نیست که من را نشناختی مهم است که میشناسمت خوش قلب و مهربان. صد گیسو که با تمام وجود و همه انگیزه ساختمش فدای یک تار موت، نه در کلام در واقعیت درونم.

ممنون تک تک عوامل و گروه محترم مخصوصن تهیه کننده هومن کبیری هم هستم و شرمنده کسانی که به هر دلیل ناراضی از گیسو هستند. تمام کاستی‌ها از من و دلایل ناتمام ماندن گیسو بماند. فقط بدانید که برای ادامه و سرانجام گیسو جنگیدم و نشد. مقصر کیست باز هم بماند.

مردم گیسو را دیدند و دنبال کردند و گله آن‌ها به حق از نا تمامی آنست؛ که در این مجال گفتنش دردی را دوا نمی‌کند.»

محمدرضا گلزار درباره سریال «گیسو» گفته بود: ««مردم باید نظر اصلی و نهایی را بدهند که نظرشان شکست «گیسو» است و من هم با آن موافقم. پشت هر پروژه نمایشی غیرموفق و غیرموثقی، دلایل متعددی وجود دارد؛ از فیلمنامه تا بی‌انگیزگی آدم‌های موثر در پروژه و غیره.»

پاسخ منوچهر هادی به صحبت‌های محمدرضا گلزار درباره بی‌انگیزگی عوامل «گیسو»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->