وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

فیلم «چپ، راست» با بازی رامبد جوان چه زمانی اکران می‌شود؟

  • کد خبر: ۹۲۵۸۵
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
فیلم «چپ، راست» با بازی رامبد جوان چه زمانی اکران می‌شود؟
فیلم کمدی سیاسی «چپ راست» که از جشنواره فیلم فجر سال گذشته کنار گذاشته شد، به زودی و احتمالا با سانسورهایی اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز - فیلم کمدی سیاسی «چپ راست» که از جشنواره فیلم فجر سال گذشته کنار گذاشته شد، تنها یک ماه پیش از جشنواره چهلم و احتمالا با سانسورهایی به زودی اکران می‌شود.

«چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی فیلمی است که از زمان خبری شدن داستانش، به فیلم «مارمولک» دیگر اثر تهیه‌شده توسط منوچهر محمدی تشبیه می‌شود.

منوچهر محمدی، تهیه‌کننده «چپ راست»، قبل از جشنواره فجر سال گذشته، فیلم را اثری دانسته بود که در ارتباط با مخاطب، موفقیت «مارمولک» را تکرار خواهد کرد: اولین نسخه تدوین‌شده فیلم را دیده‌ا‌م و به نظرم اتفاق بسیار خوبی برای سینمای ایران است، چه از حیث مضمون و چه از حیث ارتباط با مخاطب. خوشحالم که نام این فیلم در کارنامه کاری من وارد شد، سوژه بسیار تازه و جدیدی دارد، کمدی بسیار موفقی است و احساس می‌کنم حداقل به نسبت «مارمولک» در برقراری ارتباط با مخاطب تنه به آن فیلم پرمخاطب می‌زند.

ساخت این فیلم که نامش به دو جناح سیاسی چپ و راست اشاره دارد، از سال ۱۳۹۸ شروع شد، ولی با شیوع کرونا فیلمبرداری آن برای مدتی متوقف ماند. پس از تمام شدن مراحل فنی، «چپ، راست» متقاضی حضور در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر شد، ولی میزان ممیزی‌های فیلم آنقدر بود که آن را به یکی از حاشیه‌ساز‌های پیش از شروع جشنواره بدل کرد. این فیلم در نهایت از حضور در جشنواره بازماند و اخیرا در بازبینی مجدد شورای جدید پروانه نمایش مجوز اکرانش صادر شده است.

بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش، اکران فیلم «چپ، راست» که فعلا مشخص نیست تا چه حد دچار ممیزی شده، از روز چهارشنبه اول دی ماه آغاز می‌شود و پخش آن با شرکت نمایش گستران است.

در کمدی «چپ، راست» رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی و سروش صحت که هر سه سابقه ساخت آثار کمدی دارند، بازی کرده‌اند و در کنارشان به بازیگران دیگری همچون ویشکا آسایش، سارا بهرامی، ستاره اسکندری، مونا فرجاد و تینو صالحی هم می‌توان اشاره کرد.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->