آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد حمایت مجدد ترامپ از جنایات اسرائیل در غزه شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت و گو کردند حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است شمال عراق از سوی ترکیه بمباران شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی - انگلیسی به شمال یمن (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فراخوان یمنی‌ها برای برگزاری تظاهرات حمایت از غزه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله گردان‌های قدس به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران به شورای امنیت: هرگز آغازگر جنگ علیه اسرائیل نبوده‌ایم تداوم حملات موشکی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) معترضان لهستانی: جنگ اوکراین، این جنگ ما نیست؛ آن را متوقف کنید کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است پژهشگر مسایل نظامی صهیونیست: اهداف جنگ غزه تضاد دارند
سرخط خبرها

چرا مردم در سفرهای استانی رئیسی حضور ندارند؟

  • کد خبر: ۹۲۳۵۲
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
چرا مردم در سفرهای استانی رئیسی حضور ندارند؟
آیت الله سید ابراهیم رییسی که امروز (جمعه/۲۶ آذر) در دوازدهمین سفر استانی‌اش به یزد رفته است درباره اینکه چرا در این سفر‌ها با مردم ملاقات نمی‌کند توضیحاتی داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در دوازدهمین سفر استانی خود در بدو ورود به فرودگاه شهید صدوقی یزد گفت: سخت کوشی و قناعت پیشگی جزو ویژگی‌های ممتاز مردم استان یزد است و به درستی این استان به صفت دارالعباده نامیده شده است.

رییس جمهور با بیان این که یزد استانی پر از ظرفیت‌های بکر است و علاوه بر ظرفیت‌های مادی، نیروی انسانی پر کار، پرتلاش، با ایمان و انقلابی دارد، افزود: مطالبات این استان از سوی دولت پیگیری و برای رفع مشکلات و تامین نیاز‌های شهروندان تصمیم‌سازی می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد شهدای استان و آروزی صبر برای خانواده جانبازان و همچنین گرامیداشت یاد شهید محراب آیت الله صدوقی ادامه داد: یزد ظرفیت‌های خوبی برای توسعه دارد و کار‌های خوبی نیز در این زمینه در استان انجام شده و در حال انجام است.

آیت الله رییسی درباره وضعیت استان یزد گفت: باید کمک کنیم تا وضعیت این استان به نقطه مطلوب رسد که به همین منظور در نشست با مدیران و اقشار مختلف استان، کمبود‌ها را بررسی و از پیشنهادات استفاده می‌کنیم و راهکار‌هایی را برای رفع مشکلات در قالب این سفر اتخاذ می‌کنیم و برخی از مشکلات که نیازمند تصمیم سازی ملی است، در تهران مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی درباره حضور مردم در سفرهای استانی گفت: جا داشت در این سفر در خدمت همه مردم استان باشیم، ولی به دلیل کرونا امکان آن وجود ندارد که از مردم استان یزد به خاطر اینکه نمی‌توانم در اجتماعات مردم شرکت کنم، عذرخواه هستم.

رییس‌جمهور همچنین برای سلامتی امام جمعه یزد نیز آرزوی صحت و سلامتی کرد. آیت الله محمدرضا ناصری که موفق به حضور در مراسم استقبال از رییس جمهور نشد به علت ابتلا به کرونا در بستر بیماری است.

رییس جمهوری در دوازدهمین سفر استانی خود صبح جمعه وارد استان یزد یزد شد، دیدار با نخبگان، حضور در شورای اداری و نشست خبری و همچنین چند بازدید سرزده از برنامه‌های آیت الله رییسی در این سفر است. 

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->