علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

بارم بندی تمام دروس دانش آموزان در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ + مشاهده و دانلود

  • کد خبر: ۹۳۰۰۴
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
  • ۱
بارم بندی تمام دروس دانش آموزان در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ + مشاهده و دانلود
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بارم بندی پیشنهادی تمام دروس دوره‌های مختلف تحصیلی دانش آموزان در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر تألیف کتاب‌های درسی آموزش عمومی و متوسطه نظری بارم‌بندی پیشنهادی کلیه دروس در نوبت اول و دوم دوره‌های مختلف تحصیلی (سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰) شامل پایه ششم ابتدایی، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه نظری و رشته علوم و معارف اسلامی را اعلام کرد.

این متن پیشنهادی بارم‌بندی با امضای حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ارسال شده و آن مرکز پس از انجام تمهیدات لازم، این بارم‌بندی را به دبیرخانه‌های استانی و ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ می‌کند تا دبیران، مدیران و مسئولان آموزشی جهت بودجه‌بندی سوالات امتحانات از آن استفاده کنند.

در این بارم‌بندی، دوره ابتدایی پایه ششم (ارزشیابی پایه‌های تحصیلی اول تا پنجم توصیفی می‌باشد) شامل ۱۰ درس آموزش قرآن، هدیه‌های آسمان، تربیت بدنی، فارسی، ریاضی، علوم تجربی، هنر، مطالعات اجتماعی، تفکر و پژوهش و کار و فناوری می‌شود.

دوره متوسطه اول (هفتم، هشتم، نهم) شامل ۱۳ درس قرآن پیام‌های آسمان، عربی، زبان و قرآن فارسی و نگارش مطالعات اجتماعی، ریاضی، علوم تجربی، تربیت بدنی و سلامت، تفکر و سبک زندگی، زبان انگلیسی، هنر، آمادگی دفاعی و کار و فناوری می‌شود.

در بارم‌بندی دوره دوم متوسطه؛ پایه دهم ۱۹ درس، پایه یازدهم ۱۶ درس و پایه دوازدهم نیز ۱۶ درس را شامل می‌شود. فارسی، نگارش، عربی، دین و زندگی، منطق، زبان انگلیسی، جغرافیای ایران و استان‌شناسی، تاریخ، جامعه شناسی، اقتصاد، هنر، تربیت بدنی، تفکر و سواد رسانه‌ای، کارگاه کارآفرینی و تولید، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، ریاضی و آمار، آزمایشگاه علوم، و غیره تعدادی از این دروس است.

مشاهده و دانلود بارم بندی پیشنهادی تمام دروس دوره‌های مختلف تحصیلی دانش آموزان در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
به نظرم مجازی بشن بهتره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->