علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

مرگ تلخ پسر ۱۹ ساله بجنوردی بعد از عمل جراحی بینی

  • کد خبر: ۹۳۰۲۵
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
مرگ تلخ پسر ۱۹ ساله بجنوردی بعد از عمل جراحی بینی
به‌دنبال مرگ پسر ۱۹ ساله هنگام جراحی بینی در شهرستان بجنورد و شکایت پدر و مادرش از مقصران این حادثه، تحقیقات قضایی برای بررسی علت مرگ او آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی شرافتی، پسر ۱۹ ساله اهل شهرستان آشخانه در خراسان شمالی از مدتی قبل تصمیم به عمل جراحی بینی گرفته بود، پس از بررسی‌های زیاد قرار شد این عمل جراحی در یک کلینیک خصوصی در شهرستان بجنورد انجام شود.

هفته گذشته، او به همراه پدر و مادرش راهی کلینیک شدند و بعد از آزمایش‌های اولیه، وی به اتاق جراحی منتقل شد و درحالی‌که قرار بود پس از یکی دو ساعت، عمل به‌پایان برسد مسئولان کلینیک اعلام کردند که جراحی با مشکل روبه‌رو شده و علی به کما رفته است.

درحالی‌که آن‌ها علت به کما رفتن پسر ۱۹ ساله را اسپاسم تنفسی اعلام کرده بودند، پسر جوان برای درمان به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد انتقال یافت، اما تلاش برای نجات جان او فایده‌ای نداشت.

مادر علی می‌گوید که پسرش روی تخت بیمارستان در کما بود و پزشکان امیدواری می‌دادند که به زندگی برمی‌گردد، اما ۳‌بار سی‌تی‌اسکن گرفتند که آن‌ها را برای بیمارستان‌هایی در تهران و مشهد فرستادم و در نهایت معلوم شد که پسرم دچار مرگ مغزی شده است.

با مرگ پسر جوان، خانواده وی به دادسرا مراجعه و از پزشک جراح، متخصص بیهوشی و درمانگاه خصوصی شکایت کردند و به‌گفته دادستان بجنورد، برای این حادثه پرونده قضایی تشکیل شده و درصورت تأیید قصور پزشکی با متهمان برخورد خواهد شد.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->