استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک
سرخط خبرها

از ترک رئال تا اخراج در پاریس؛ پایان سال ۲۰۲۱ به بدترین شکل ممکن برای راموس

  • کد خبر: ۹۳۳۳۱
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
از ترک رئال تا اخراج در پاریس؛ پایان سال ۲۰۲۱ به بدترین شکل ممکن برای راموس
سرخیو راموس، مدافع مستحکم و سابق رئال مادرید بدترین سال فوتبالی خود را سپری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اول ژانویه ۲۰۲۱، سرخیو راموس، کاپیتان رئال‌مادرید و تیم ملی اسپانیا، امیدوار بود یک سال تاریخی را سپری کند؛ سالی که همه‌چیز بر وفق مرادش پیش برود، اما همه‌چیز برعکس اتفاق افتاد. مارکا گزارش جالبی از سال عجیب‌و‌غریب سرخیو راموس تهیه کرده است؛ سالی که او با خوش‌بینی امیدوار بود رئال‌مادرید خواسته‌هایش برای تمدید قرارداد را بپذیرد، به رکورد پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال‌مادرید برسد و در زمینه بیشترین حضور در مسابقات یورو برای تیم ملی اسپانیا رکورددار شود، اما حالا به ۳۱‌دسامبر ۲۰۲۱ نزدیک می‌شویم و هیچ‌یک از این اتفاق‌ها برای سرخیو راموس رخ نداده است. حالا او دیگر بازیکن رئال‌مادرید نیست، در یورو شرکت نکرده است و در تیم جدیدش هم وضعیت چندان‌جالبی ندارد. گزارش مارکا را درباره بدبیاری‌های کاپیتان سابق رئال‌مادرید در سال ۲۰۲۱ مرور می‌کنیم:

ژانویه؛ شروع مصدومیت

سال با بی‌نظمی شروع شد؛ طوفان فیلومنا و سفر سخت به پامپلونا، روی نتیجه‌گیری شاگردان زیدان تأثیرگذار بود و رئال‌مادرید بدون گل مقابل اوساسونا متوقف شد. ۵ روز بعد در سوپرکاپ اسپانیا، زنگ خطر به صدا درآمد. در اواسط بازی میلیتائو شروع به گرم‌کردن کرد و همه به واران نگاه کردند؛ اما مشکل، زانوی چپ راموس بود. با‌این حال تعویض انجام نشد و راموس هر طور شده بازی را تمام کرد. رئال‌مادرید ۲ بر ۱ شکست خورد تا نتواند در جده از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.

فوریه؛ اتاق عمل

شرایط زانوی راموس کمی نگران‌کننده بود، اما در‌عین‌حال مشکلی جدی هم به نظر نمی‌رسید. مشکل مینیسک به آرامش و استراحت نیاز دارد. فکر جراحی به سر سرخیو زد؛ به‌این‌ترتیب بازی‌های ماه مارس و بخش مهمی از ادامه فصل را از دست می‌داد. خیلی‌ها به او توصیه کردند این جراحی در سن‌و‌سال تو ایده خوبی نیست، اما صبح روز ششم فوریه این خبر منتشر شد: سرخیو راموس در اتاق عمل؛ او پس از ۶ تا ۸ هفته باز‌می‌گردد.

مارس؛ خداحافظی با تیم ملی

مسابقات مقدماتی جام‌جهانی شروع شد و سرخیو راموس می‌خواست عضوی از تیم ملی اسپانیا باشد. او در بازگشت عجله کرد و در بازی مقابل الچه و آتالانتا حضور یافت تا انریکه او را دعوت کند. کاپیتان تیم ملی مطمئن بود حالش خوب است و در بازی برابر یونان از ابتدا بازی می‌کند، اما در واقع حالش خوب نبود و انریکه او را در نیمه اول تعویض کرد. راموس در بازی با گرجستان نیمکت‌نشین بود و در بازی با کوزوو هم روی نیمکت نشست. در بازی با کوزوو، راموس در ۵ دقیقه آخر به میدان آمد و انریکه گفت تصمیمش فنی بوده است و دیگران هم حق بازی‌کردن دارند. این آخرین‌باری بود که راموس با پیراهن تیم ملی اسپانیا دیده شد.

ژوئن؛ خداحافظ رئال‌مادرید

۱۷‌ژوئن ۲۰۲۱؛ روزی که در تاریخ رئال‌مادرید می‌ماند. سرخیو راموس در مراسم خداحافظی‌اش گفت: هرگز نمی‌خواستم بروم. نمی‌دانستم پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه، تاریخ انقضا دارد.
او با چشمانی اشک‌بار کنفرانس را ترک کرد.

جولای؛ پاریس، مقصد جدید

پس از چند هفته تردید، سرخیو راموس هشتم جولای با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد بست. چند هفته بعد، لیونل مسی هم آمد. سرخیو راموس در کنفرانس خبری‌اش گفت: آمده‌ام از صفر شروع کنم،، اما رئال‌مادرید همیشه در قلبم می‌ماند.

نوامبر؛ بازی پس از ۲۰۷‌روز

نهم نوامبر بالاخره راموس به تمرینات گروهی پاری‌سن‌ژرمن پیوست؛ اما تا بیست‌و‌هشتم بازی نکرد. بازی برابر سن‌اتین ته‌جدولی، اولین بازی سرخیو راموس برای پی‌اس‌جی بود و او پس از ۲۰۷ روز دوباره در زمین چمن دیده شد.

دسامبر؛ اخراج در آخرین بازی سال نحس

ماه پایانی سال، خلاصه‌ای از سال وحشتناک راموس بود. در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان مشخص شد او باید به‌زودی مقابل رئال‌مادرید، تیم سابقش، قرار بگیرد. پس از ۳ هفته دوری از میادین به‌دلیل مصدومیت، او ۴۵ دقیقه مقابل تیم محلی فنی‌اولنوآ در جام حذفی فرانسه بازی کرد. بدبیاری‌ها تکمیل شد؛ در روز ۲۲‌دسامبر در آخرین بازی سال پاری‌سن‌ژرمن، او در نیمه دوم بازی با لوریان به میدان آمد و در دقایق‌۸۱‌و‌۸۶ کارت زرد گرفت تا اولین اخراجش با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را تجربه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->