استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

سومی «امیرکبیر» در جمع بزرگان لیگ برتر زورخانه‌ای

  • کد خبر: ۹۳۳۳۶
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
سومی «امیرکبیر» در جمع بزرگان لیگ برتر زورخانه‌ای
پایان رقابت‌های لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای با درخشش باستانی‌کاران مشهدی همراه شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای با درخشش ورزشکاران خراسانی به پایان رسید. این پیکار‌ها در فصل ۱۴۰۰ با شرکت ۸ تیم مس رفسنجان، امیرکبیر مشهد، مقاومت شهیدسلیمانی، هیئت استان خوزستان، هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان اصفهان، فتوت شهرداری شاهرود، شهیدان بابل و مقاومت شهید صدرزاده به میزبانی تهران برگزار شد. مسابقاتی که به‌صورت پخش زنده از شبکه ورزش و شبکه سوم سیما دیده شد تا این رشته ورزشی سنتی و قدیمی ایرانی مورد‌توجه علاقه‌مندان قرار بگیرد.

در دور گروهی این مسابقات تیم‌ها در قالب ۲‌گروه چهارتیمی با یکدیگر رقابت کردند. در گروه «الف» و در پایان مرحله گروهی تیم مس رفسنجان توانست با ۲۰‌امتیاز صدرنشین و تیم امیرکبیر مشهد با نوزده‌و‌نیم‌امتیاز به‌عنوان تیم دوم راهی دور نیمه‌نهایی شود. تیم‌های مقاومت شهید سلیمانی و هیئت خوزستان به‌ترتیب با ۱۹‌و‌۸ امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم گروه را از آنِ خود کردند تا از صعود به نیمه‌نهایی بازبمانند.

در گروه «ب» این رقابت‌ها هم تیم خانه ورزش‌های زورخانه‌ای استان اصفهان با ۲۴‌امتیاز مقتدرانه اول شد و تیم فتوت شهرداری شاهرود با ۲۲‌امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. تیم‌های شهیدان بابل و مقاومت شهید صدرزاده به‌ترتیب با ۱۰‌و‌۹‌امتیاز در این گروه سوم و چهارم شدند. بدین‌ترتیب در پایان دور گروهی ۴ تیم مس رفسنجان، امیرکبیر مشهد، خانه ورزش‌های زورخانه‌ای استان اصفهان و فتوت شهرداری شاهرود جواز حضور در دور نیمه‌نهایی را به دست آوردند.

در مسابقات این مرحله تیم خانه ورزش‌های زورخانه‌ای اصفهان به‌مصاف تیم امیرکبیر مشهد رفت و تیم‌های مس رفسنجان و فتوت شهرداری شاهرود، دیگر‌دیدار نیمه‌نهایی را برگزار کردند. در این مرحله هم تیم‌های گروه «ب» عملکرد بهتری داشتند و فتوت شهرداری شاهرود و خانه ورزش‌های زورخانه‌ای استان اصفهان به فینال رسیدند. در این بخش تیم‌های مس رفسنجان و امیرکبیر مشهد توانستند عنوان سومی مشترک مسابقات را از آنِ خود کنند.

در دیدار فینال، تیم فتوت شهرداری شاهرود بر‌خلاف دور گروهی توانست بالاتر از تیم اصفهان بایستد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای را به دست بیاورد. در این دوره شرکت‌کنندگان در رشته‌های سنگ، کباده، چرخ تیز، چرخ چمنی، ۲‌میل بازی، میل‌گیری سنگین و ۳، ۴، ۵ و ۶ میل‌بازی به‌مصاف یکدیگر رفتند. برای تیم امیرکبیر مشهد در این مسابقات ابوالفضل رمضان‌نژاد در بخش چرخ چمنی، امیر ترشیزی در چرخ تیز، مصطفی علیجانی‌مقدم در سنگ، سیدجواد حسینی در کباده و صادق بیابانی در میل سنگین نمایش داشتند. سیدرضا مهدوی سرمربیگری تیم مشهد را در این پیکار‌ها به عهده داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->