فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تجلیل از پهلوانان و قهرمانان زورخانه‌ای خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۴۹۲۱۴
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
تجلیل از پهلوانان و قهرمانان زورخانه‌ای خراسان رضوی
مراسم تقدیر از پهلوانان زورخانه‌ای خراسان رضوی در سالن همایش‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در ششمین روز از دهه مبارک فجر، از پهلوانان و قهرمانان زورخانه‌ای استان خراسان رضوی تجلیل شد. در این مراسم که با حضور مدیر‌کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و نیز رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی برگزار شد، ورزشکاران ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، جوایزی را به پاس زحمات و تلاش‌هایشان در سال‌های اخیر، دریافت کردند.

هاشمی جواهری: رسیدن به قهرمانی آسان نیست

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پایان این مراسم با اشاره به اهمیت پرداختن به فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، گفت: درخشش دوباره پهلوان میرزاپور در مسابقات کشور برای ما قابل تقدیر بود و خوشحالیک که یک بار دیگر بازوبند پهلوانی به خراسان آمد.

هاشمی جواهری در ادامه افزود: رسیدن به قهرمانی آسان نیست. کسانی که ورزش قهرمانی کرده‌اند، به‌خوبی این را می‌دانند که ورزشکار در این سطح افزون بر توان بدنی مناسب باید از آمادگی ذهنی خوبی نیز برخوردار باشد. قهرمانی توأم با حفظ آرامش و صبوری است.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت حضور جامعه ورزشی در راهپیمایی ۲۲بهمن، گفت: حضور پرشور و پررنگ همه آحاد جامعه در این راهپیمایی امنیت کشور را تأمین می‌کند. جامعه ورزشی نیز همانند روال هر سال با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و رهبری تجدید میثاق می‌کند.

شوشتری: حفظ پهلوانی و اخلاق جوانمردی از کسب قهرمانی مهم‌تر است

رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی نیز ضمن تبریک قهرمانی پهلوان احمد میرزاپور در مسابقات کشتی پهلوانی کشور، گفت: انقلاب ما ثمره خون هزار شهید است و برای حفظ مملکت، خاک، آیین و نام امیرالمؤمنین(ع) باید تلاش کنیم.

فرج‌الله شوشتری در ادامه افزود: پهلوانی و اسطوره‌سازی در فرهنگ ما از اهمیتی بسزا برخوردار بوده، اما حفظ این پهلوانی مهم‌تر است. وی با اشاره به اینکه قهرمان‌شدن همه مسیر نیست، گفت: زمانی که ورزشکاری به قهرمانی می‌رسد، از آن به بعد است که پهلوانی‌اش آغاز می‌شود و رفتار، کردار و منش او اهمیت پیدا می‌کند. وی تأکید کرد: یک پهلوان باید حضورش موجب آرامش و امنیت جامعه شود و بتواند الگوی مؤثری برای نسل جوان بعد از خودش باشد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->