حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد گذری بر تاریخ انتشار نخستین نشریه‌های طنز در مشهد| تلخ و شیرین فکاهی نامه‌ها در ارض اقدس ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی:

آماده‌ایم از روند سازندگی شهر بزرگ مشهد بدون نگاه به گرایش‌های سیاسی پشتیبانی کنیم

  • کد خبر: ۹۳۶۶
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
آماده‌ایم از روند سازندگی شهر بزرگ مشهد بدون نگاه به گرایش‌های سیاسی پشتیبانی کنیم
 استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۲۸ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در استان خراسان رضوی امضا شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌رضا رزم‌حسینی، در مراسم افتتاحیه ایستگاه الندشت متروی مشهد اظهار کرد: در این ایام که تمام دشمنان خارجی بعضا عده‌ای در داخل دنبال این بودند که انسجام، وحدت، سازندگی و آبادانی کشور را بر هم بزنند، اما مردم استان خراسان در کمال امنیت با این موضوع برخورد کردند، همچنین یکی از علل حضور من در این مراسم این است که از رسانه‌ها تشکر کنم، زیرا انصافا در تمامی جریانات همراهی بسیار خوبی داشتند.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: حضور مدیرکل امنیت استان در این مراسم نشان‌دهنده پشتیبانی از شورای پنجم و شهردار جوان مشهد است. ما آماده‌ایم از روند سازندگی شهر بزرگ مشهد بدون نگاه به گرایش‌های سیاسی پشتیبانی کنیم و به طور حتم شخص شهردار مشهد خود پیشگام مبارزه با فساد بوده و هست.
رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی نه ۹۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری بلکه ۱۲۸ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری امضا شده و با شفافیت کامل در معرض دید مردم قرار گرفته است. پیش شرط آبادانی استان امنیت است و اگر ناامنی، خرابکاری و ضربه به اموال عمومی در استان وجود داشته باشد نمی‌توانیم مسیر آبادانی را طی کنیم.

 

قطعی اینترنت یک تصمیم ملی است و انشاءالله حل خواهد شد

 

استاندار خراسان رضوی در ادامه  گفت: کرایه وسایل حمل‌ونقل عمومی افزایشی نداشته و افزایش قیمت بنزین سبب افزایش استفاده مردم از حمل‌ونقل عمومی خواهد شد.

علی‌رضا رزم‌حسینی اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری به صورت جدی بهره‌برداری خطوط سه و چهار قطار شهری را تسریع کرده و یکی از برنامه‌های دولت این است که حدود 3 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را در اختیار شهرداری قرار دهد.

وی افزود: سرعت فعالیت شهرداری در پروژه قطارشهری بسیار زیاد است و بدون اغراق می‌توان پروژه قطارشهری مشهد را به عنوان تنها پروژه فعال در زمینه شهری قلمداد کرد. با تکمیل خط دو قطارشهری استقبال مردم در استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی افزایش خواهد یافت؛ چه بسا که در دو روز گذشته با توجه به آمارها میزان استفاده مردم از مترو 15 درصد افزایش یافته است. همچنین باید یادآور شد که دولت از این پروژه‌ها حمایت خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی در پاسخ به این سؤوال که «آیا بعد از گرانی بنزین حجم زائر کاهش خواهد یافت یا خیر؟»، بیان کرد: خیر کاهش نخواهد یافت زیرا تفاوت قیمت با کشورهای دیگر بسیار زیاد است. در حال حاضر قیمت یک لیتر بنزین در افغانستان 8 هزار تومان، ترکیه 14 هزار تومان، کشورهای خلیج فارس 12 هزار تومان و کشور عراق 8 هزار تومان است. همچنین کرایه وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز افزایشی نداشته و افزایش قیمت بنزین سبب افزایش استفاده مردم از حمل‌ونقل عمومی خواهد شد.

رزم‌حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص قطعی اینترنت خاطرنشان کرد: قطعی اینترنت یک تصمیم ملی است و انشاءالله حل خواهد شد.



منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->