اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

بهره‌برداری از پارکینگ هشت‌آباد مشهد تا پایان اسال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۹۳۷۰۵
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
بهره‌برداری از پارکینگ هشت‌آباد مشهد تا پایان اسال ۱۴۰۰
آن طور که معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اعلام کرده است، پارکینگ هشت آباد قرار است برای نوروز۱۴۰۱ آماده و بهره برداری شود.

علیرضا ظهیری | شهرآرانیوز؛ ساخت پارکینگ‌های عمومی در سال‌های گذشته در مشهد به پروژه‌های مهم شهری تبدیل شده است تا در مناطقی که نیاز احساس می‌شود، پارکینگ ساخته شود. اکنون به نوعی می‌توان گفت که ساخت پارکینگ در مشهد به نهضتی ادامه دار تبدیل شده است.

مهم‌ترین مناطق شهری که کمبود پارکینگ در آن مناطق به شدت احساس می‌شود، هسته مرکزی شهر مشهد است. ازهمین رو مدیریت شهری سعی می‌کند با ساخت پارکینگ در معابر منتهی به حرم مطهررضوی فضای پارکینگی ایجاد کند تا زائران و مجاوران بارگاه رضوی بدون دغدغه خودروشان را در نزدیک‌ترین فاصله به بارگاه منور رضوی پارک کنند و با استفاد ه از وسایل حمل ونقل عمومی به حرم حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) مشرف شوند.

میدان شهدا از مناطقی است که چندین پروژه پارکینگی در آن درحال اجراست و یکی از آن‌ها پارکینگ هشت آباد است. با ساخت این پارکینگ فضای پارک برای ۲۶۶خودرو ایجاد می‌شود. آن طور که معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد هم اعلام کرده است، این پارکینگ قرار است برای نوروز۱۴۰۱ آماده و بهره برداری شود.

سیدخلیل منبتی با اشاره به اینکه میدان شهدا از مناطق مستعد برای ساخت پارکینگ است، تصریح کرد: تاکنون چندین پارکینگ در این منطقه ساخته شده و عملیات اجرایی چند پارکینگ دیگر مانند «هشت آباد» و «توحید» نیز درحال انجام است.

وی افزود: عملیات ساخت پارکینگ هشت آباد در مساحتی بیش از ۵ هزار مترمربع و زیربنایی افزون بر ۱۲هزار مترمربع به‌صورت زیرسطحی و تمام هوشمند در آذر ۱۳۹۹ آغاز شد.

منبتی با بیان اینکه عرض معبر این پارکینگ ۲۰متر و طول آن ۱۶۵متر است، ادامه داد: در ساخت پارکینگ هشت آباد سعی شده است همه فضا‌های خدماتی و اداری موردنیاز برای پارکینگ نیز تعبیه شود.

وی درباره ظرفیت پارک خودرو در پارکینگ هشت آباد گفت: با ساخت این پارکینگ، فضای پارک ۲۶۴خودرو ایجاد می‌شود؛ همچنین در این پارکینگ فضای پارکی برای توقف ۲۰خودرو ویژه معلولان نیز فراهم می‌شود.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: در پارکینگ هشت آباد دو رمپ ورودی و خروجی به صورت مجزا تعبیه شده است؛ همچنین در این پارکینگ سه دستگاه پله، چهار دستگاه آسانسور و دو دستگاه پله برقی برای راحتی رفت وآمد شهروندان در نظر گرفته می‌شود.

منبتی افزود: پارکینگ هشت آباد اکنون ۷۹درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات ساخت آن به طوری است که پارکینگ در ۲۹اسفند امسال به بهره برداری می‌رسد و برای نوروز۱۴۰۱ در اختیار زائران و مجاوران بارگاه رضوی قرار می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->