هشدار فرماندار مشهد به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای آمادگی مقابله با طوفان و بارش باران شدید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار بارش سنگین و‌ پرحجم طی پنجشنبه در خراسان رضوی و مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش کامل مدیریت شهری در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در مشهد آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد  از تماس‌های عجیب و غریب با سامانه تلفنی آتش نشانی مشهد تا بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی در ۲ هفته شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط‌سه مترو مشهد ویژه‌برنامه‌های خیابان «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از مشکلات بعضی از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد نژادحسین: مشکل ترافیک ۴۴ نقطه در مشهد با اصلاح هندسی رفع می‌شود اعمال‌قانون ۲۳۲۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازگشایی محور طبس _ بردسکن هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مأموریت ویژه آتش‌نشانان در طوفان شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیگیری وعده‌های شهرداری منطقه‌۱۲ مشهد در تریبون مردمی محله امیریه اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
سرخط خبرها

حضور عاشورایی مردم ایران از حماسه ۹ دی تا شهادت سردار دل‌ها

  • کد خبر: ۹۴۱۰۲
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
حضور عاشورایی مردم ایران از حماسه ۹ دی تا شهادت سردار دل‌ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ماه دی برای ما تاریخ ساز است، در حماسه ۹ دی بیعت مجددی با ولایت، امامت مقام معظم رهبری و نظام انقلاب اسلامی صورت پذیرفت. در شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نیز، مردم ایران بار دیگر عزت و عظمت خود را به رخ جهانیان کشاندند.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی الرضا حاجی بگلو در گفتگویی پیرامون حماسه تاریخی ۹ دی اظهار کرد: نه دی روز بصیرت و آگاهی و بیعت دوباره مردم ایران با نظام اسلامی ایران بود که بدین واسطه ولایت مداری و ولایت پذیری خود را به اثبات رساندند.

وی افزود: ماه دی برای ما تاریخ ساز است، در حماسه ۹ دی بیعت مجددی با ولایت، امامت مقام معظم رهبری و نظام انقلاب اسلامی صورت پذیرفت؛ در پاسخ به فتنه‌های عوامل خارجی و برخی عوامل داخلی که برای نظام چیده بودند، مردم در ۹ دی ماه به میدان آمدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خاطر نشان کرد: پیش از حماسه ۹ دی تحریم‌هایی در حوزه انرژی، مالی و فروش بنزین توسط باراک اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا برنامه ریزی شده بود، آن‌ها شرایط را به گونه‌ای طراحی کرده بودند که حوادث را ایجاد و ناامیدی در دل مردم بیندازند.

حاجی بگلو اذعان کرد: برنامه ریزی آن‌ها دقیق بود و تصور می‌کردند در انقلاب‌های رنگی و مخملی که برای خود شکل داده بودند، کار جمهوری اسلامی تمام است و می‌توانند اتفاق‌هایی را رقم بزنند.

وی با تاکید بر اینکه با همه توطئه‌ها و برنامه ریزی‌های دشمن و در دست داشتن ۱۶۰ شبکه تلویزیونی و فضای رسانه‌ای، نتوانستند مردم را ناامید کرده و از انقلاب، مقام معظم رهبری و ولایت پذیری فاصله دهند، گفت: با لطف و عنایت خداوند، مردم ایران در اقصی نقاط ایران توانستند با حضور عاشورایی خود در حماسه ۹ دی ماه پاسخی کوبنده به ایادی استکبار دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: هرگونه توطئه‌ای که بخواهد نسبت به جمهوری اسلامی ایران به وجود آید با بصیرت مردم ایران همراه شده و مجددا حماسه‌ای همچون ۹ دی پدید می‌آید و پاسخ آن‌ها را در مقابل چشمان جهانیان می‌دهند.

وی افزود: در سال ۸۸ با هجمه‌ها و آتش افروزی‌هایی که علیه نظام ایجاد شده بود، براندازی نرم هدف قرار گرفته و با تحریک مردم درصدد ناامیدی و سقوط نظام بودند، که پاسخ مردم با بصیرت مشتی محکم بر دهانشان بود.

حاجی بگلو حماسه ۹ دی و ماه دی را تاریخ ساز دانست و تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی این دومین پیروزی انقلاب بود که با گذشت دهه‌ها از عمر انقلاب، به واسطه مردم رقم خورد؛ حضور و نقش آفرینی ولایت مداران در خیابان‌ها چیزی جز تجدید عهد و پیمان با رهبری و نظام نبود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد پیرامون تاریخ سازی دی ماه بیان کرد: در شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، مردم ایران بار دیگر عزت و عظمت خود را به رخ جهانیان کشاندند؛ سردار دل‌ها برای تمام مردم ایران و جهان اسلام عزیز است، حتی در بسیاری از کشور‌های دنیا و غیر مسلمان از این شهید به نیکی یاد کرده و برای او اشک ریختند.

وی با اعلام اینکه راه درست، حقیقت، صداقت و مبارزه در برابر زورگویان دستاورد رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی بود، گفت: ایادی استکبار و امریکا سردار سلیمانی را به شهادت رساندند، ولی با تمام این‌ها مردم در روز تشییع این شهید بزگورار به خیابان‌ها آمدند و حماسه دیگری رقم زدند.

حاجی بگلو در پایان اظهار کرد: تاریخ گواهی می‌دهد که مردم برای عزت کشور و افرادی که به نظام و اسلام خدمت می‌کنند، از جان مایه گذاشته، پا به میدان نهاده‌اند؛ مردم ولایت مدار ایران در مقابل افرادی که تصور می‌کردند این نظام با خواسته‌های آن‌ها همراه نیست و می‌توانند مردم را ناامیدکنند، ایستادند چرا که مردم پاسدار خون شهدا هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->