آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

دانلود فیلم‌های برنده اسکار (غیرانگلیسی زبان) + معرفی ۶ فیلم

  • کد خبر: ۹۴۴۲۵
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
دانلود فیلم‌های برنده اسکار (غیرانگلیسی زبان) + معرفی ۶ فیلم
همراه ما باشید با معرفی و دانلود ۶ فیلم خارجی شاهکار البته غیرانگلیسی زبان که موفق به کسب جایزه اسکار شدن، همچنین توضیحات و شناخت بیشتر این آثار ارزشمند.

گزارش آگهی

فیلم های انگلیسی زبان زیادی هستند که اسکار گرفته اند و قطعاً این جوایز و البته اطلاع رسانی رسانه های مختلف باعث می شود هم شناختی درستی از آنها داشته باشیم و اینکه حداقل برخی از این فیلم ها را نیز تماشا کرده باشیم.

اما این بار قصد داریم به معرفی شش فیلم غیرانگلیسی زبان بپردازیم که موفق شده اند جایزه اسکار را کسب کنند و به دلیل زبان غیرانگلیسی بودن آنها کمتر پیش آمده ترجمه زیرنویس یا دوبله شوند. البته همین ویژگی نیز روی ساپورت خبری آنها بی تاثیر نیست.

دانلود فیلم های خارجی برنده اسکار (غیرانگلیسی زبان)

دانلود فیلم‌های برنده اسکار (غیرانگلیسی زبان) + معرفی ۶ فیلم

1- The Secret in Their Eyes

راز چشمان آن ها محصول مشترک اسپانیا و آرژانین با زبان اسپانیایی ساخت 2009 می باشد. این فیلم با ژانر عاشقانه، معمایی و درام به کارگردانی و نویسندگی خوان جوزه کامپانلا می باشد. این فیلم بر اساس رمانی بنام پرسش چشمانش ساخته شده و درباره یک مشاور حقوقی بازنشسته رمانی می نویسد با این امید که یکی از پرونده های قتل حل نشده گذشته خود و عشق متقابل خود را به مافوق خود - که هر دوی آنها هنوز چندین دهه بعد او را آزار می دهد - به پایان برساند. بازیگرانی همچون ریکاردو دارین، سولداد بیژامیل، پابلو راگو در این فیلم بازی میکنند. همچنین این فیلم امتیاز 8.2 را در سایت imdb به خود اختصاص داده است.

دانلود فیلم‌های برنده اسکار (غیرانگلیسی زبان) + معرفی ۶ فیلم

2- The Lives of Others

فیلم جذاب و بی نظیر "زندگی دیگران" یکی از شاهکارهای 2006 محصول آلمان و فرانسه به زبان آلمانی ساخته شد و نویسندگی کارگردانی آن توسط فلورین هنکل ون دورنسمارک انجام گرفت. این فیلم با ژانر معمایی، هیجانی و درام با بودجه کمی حدود ۲ میلیون دلار در آلمان ساخته شده و حدود ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشت. این فیلم جایزه اسکار 2006 را کسب کرد و بازیگرانی بنام؛ اولریش موهه، مارتینا گدک، سباستیان کخ در این فیلم ایفای نقش می کنند. داستان در سال 1984 برلین شرقی، یک مامور پلیس مخفی که بر روی یک نویسنده و معشوقش نظارت می کند، متوجه می شود که به طور فزاینده ای جذب زندگی آنها می شود.

3- The Great Beauty

فیلم خارجی زیبایی بزرگ محصول 2013 ایتالیا و فرانسه و با چند زبان ایتالیایی، ژاپنی، چینی و اسپانیایی به کارگردانی و نویسندگی پائولو سورنتینو ساخته شده است. رابی کالین منتقد فیلم، زیبایی بزرگ را هم‌ رده فیلم‌ هایی چون زندگی شیرین ساخته‌ ی فدریکو فلینی و رم، شهر بی‌ دفاع روبرتو روسلینی می‌داند.جیپ گامباردلا ده‌ها سال است که راه خود را در زندگی شبانه مجلل رم فریفته است، اما پس از تولد 65 سالگی و شوک گذشته، جپ به کلوپ‌های شبانه و مهمانی‌ها نگاه می‌کند تا منظره‌ای بی‌زمان از زیبایی‌های پوچ و بدیع را پیدا کند. بازیگران این فیلم عبارتند از؛ تونی سرویلو، کارلو وردونه، سابرینا فریلی.

جپ گامباردلا، روزنامه‌نگار، دهه‌هاست که راه خود را در زندگی شبانه مجلل رم مجذوب خود کرده است. از زمان موفقیت افسانه‌ای تنها و تنها رمانش، او پای ثابت محافل ادبی و اجتماعی شهر بوده است، اما هنگامی که تولد 65 سالگی او با شوکی از گذشته مصادف می‌شود، جیپ به‌طور غیرمنتظره‌ای می‌بیند که زندگی‌اش را بررسی می‌کند و زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. با هوشیاری خود و معاصرانش و نگاه کردن به کلوپ های شبانه، مهمانی ها و کافه های مجلل برای یافتن رم در تمام شکوهش: منظره ای بی انتها از زیبایی های پوچ و بدیع.

دانلود فیلم‌های برنده اسکار (غیرانگلیسی زبان) + معرفی ۶ فیلم

4- Son of Saul

فیلم پسر شائول ساخت 2015 کشور مجارستان و با 9 زبان مختلف مجارستانی، آلمانی ، روسیه ای، لهستانی، فرانسه ای، اسلواکی و... با ژانری جنگی و درام به کارگردانی و نویسندگی لاسلو نمش ساخته شد. پسر شائول اولین ساخته بلند سینمایی لاسلو نمش به شمار می‌رود. این فیلم برای اولین بار در ماه می 2015 در بخش مسابقه جشنواره کن روی پرده رفت و برنده جایزه بزرگ این جشنواره نیز شد تا جایزه کن و اسکار را از آن خود کند. یک زندانی یهودی-مجارستانی اردوگاه کار اجباری قصد دارد کودکی را که با پسرش اشتباه گرفته بود را دفن کند. گزا روریگ، لونته مولنار و.. بازیگران این اثر می باشند.

5- Amour

آمور ساخت 2012 استرالیا، فرانسه و آلمان با زبان فرانسه به کارگردانی و نویسندگی میشائل هانکه می باشد.معلمان بازنشسته موسیقی ژرژ (ژان لوئیس ترینتینانت) و آن (امانوئل ریوا) زندگی خود را وقف حرفه خود و یکدیگر کرده اند. رابطه آنها با بزرگترین چالش خود زمانی روبرو می شود که آن سکته مغزی ناتوان کننده ای را متحمل می شود. گرچه خود ژرژ از دردها و ناتوانی‌های دوران پیری رنج می‌برد، اما شجاعانه ناراحتی خود را برای مراقبت از همسرش نادیده می‌گیرد و مصمم است به قول خود مبنی بر اینکه دیگر هرگز به بیمارستان بر نمی‌گردد، عمل کند. در این فیلم بازیگرانی همچون؛ ژان-لویی ترنتینیان، امانوئل ریوا، ایزابل هوپر بازی میکنند.

6- Roma

روما فیلمی خارجی با موضوعی درام ساخت مکزیک و چندین زبان اسپانیایی، مکزیکی، آلمانی، ژاپنی، فرانسه ای، نروژی و..می باشد. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط آلفونسو کوارون است. یالیتزا آپاریچیو، مارینا د تاویرا، مارکو گراف و دنیلا دمسا از جمله بازیگران فیلم هستند. یک سال از زندگی خدمتکار یک خانواده از طبقه متوسط ​​در مکزیکوسیتی در اوایل دهه 1970

جهت دانلود فیلم های برنده اسکار و سایر فیلم های خارجی قدیمی و جدید با کیفیت عالی به همراه امکان پخش آنلاین به سایت نیکی دیلی مراجعه فرمایید، همچنین دانلود سریال خارجی نیز در این رسانه دارای آرشیو بسیار خوبی است که پیشنهاد میکنیم سریال های خارجی 2021 و 2022 جدید رو از دست ندهید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->