نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ترافیک سنگین هندبالیست‌ها در پایان سال

  • کد خبر: ۹۴۴۹۸
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
ترافیک سنگین هندبالیست‌ها در پایان سال
رقابت‌های هندبال جوانان دختران آسیا از ۲۴ بهمن تا یکم اسفند امسال در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود که ۶ تیم ایران، قزاقستان، کره‌جنوبی، ازبکستان، هندوستان و تایلند در مسابقات قهرمانی جوانان دختران هندبال آسیا حضور دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سال ۱۴۰۰ را می‌توان سال شلوغ و پر از تاریخ‌سازی برای دختران هندبالیست ایرانی در رده‌های مختلف دانست؛ در نیمه اول سال تیم ملی بزرگ‌سالان توانستند صعود تاریخی به رقابت‌های جهانی داشته باشند و در آسیا چهارم شوند و در نیمه دوم ۱۴۰۰ راهی اسپانیا شدند تا در رقابت‌های جهانی شرکت کنند. بعد از تجربه بزرگ، نوبت دختران نوجوان و جوان است که راهی میادین بین‌المللی شوند. ۲ ماه پایانی امسال فرصتی برای ادامه نمایش‌های بین‌المللی است.

رقابت‌های هندبال جوانان دختران آسیا از ۲۴ بهمن تا یکم اسفند امسال در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود که ۶ تیم ایران، قزاقستان، کره‌جنوبی، ازبکستان، هندوستان و تایلند در مسابقات قهرمانی جوانان دختران هندبال آسیا حضور دارند. ۳ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی اسلوونی را کسب می‌کنند.

اما مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختران آسیا از ۶ تا ۱۶ اسفند امسال به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود. تیم‌های برتر این رقابت‌ها راهی رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی گرجستان می‌شوند. هفته گذشته، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان دختران آسیا برگزار شد و طی آن ۸ تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند و تیم ملی هندبال نوجوانان دختران ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های چین‌تایپه، کویت و قزاقستان هم‌گروه شد. تیم‌های ازبکستان، هندوستان، سوریه و کره‌جنوبی نیز در گروه A این رقابت‌ها جای گرفتند. به جز این رقابت‌ها، لیگ برتر بانوان نیز در حال برگزاری است و بازیکنان ملی‌پوش رده‌های جوانان و نوجوانان در تیم‌های باشگاهی خود به سر می‌برند و تیم‌های ملی باید منتظر تعطیلی لیگ باشند.

به گفته مدیرفنی تیم ملی نوجوانان، د‌ر رقابت‌های قهرمانی آسیا هیچ حریفی را نمی‌توان دست‌کم گرفت و در این رقابت‌ها هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست. غلامعلی اکبرآبادی، مدیرفنی تیم ملی نوجوانان دختران ایران، درباره قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان دختران آسیا، افزود: ۸ تیم در این مسابقات شرکت کرده‌اند و ۴ سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان برای قاره آسیا در نظر گرفته شده است. او اضافه کرد: طبق قرعه‌کشی تیم ملی ایران با تیم‌های چین‌تایپه، کویت و قزاقستان هم‌گروه شد و به نظرم قزاقستان و چین‌تایپه حریفان اصلی ما هستند و امیدوارم با تلاش بازیکنان از این گروه صعود کنیم و سهمیه جهانی را بگیریم.

اکبرآبادی تصریح کرد: مسابقات رده سنی نوجوانان مانند جوانان یا بزرگ‌سالان نیست که بتوان درباره تیمی اطلاعات دقیقی به‌دست آورد، بنابراین درباره هیچ تیمی نمی‌توان پیش‌بینی کرد و البته هیچ حریفی را نمی‌توان دست‌کم گرفت یا از پیش باخته یا برنده دانست.

او با بیان اینکه به احتمال زیاد تیم چین به‌دلیل شیوع کرونا در این مسابقات حضور پیدا نکند، ادامه داد: همچنین تیم‌های عربی در رده‌های پایه در بخش دختران سرمایه‌گذاری چندانی نکرده‌اند و یکی از مزیت‌های هندبال بانوان نسبت به مردان همین نکته است که کشور‌های عربی تیم‌های درخور و قدرتمندی در این بخش ندارند و رقابت اصلی برای کسب سهمیه و سکو بین کشور‌های آسیای میانه و شرق آسیاست. مدیرفنی تیم ملی نوجوانان دختران درباره برگزاری اردوی بعدی این تیم نیز گفت: طبق هماهنگی‌ها، اردوی یازدهم تیم ملی نوجوانان دختران در فاصله برگزاری مرحله دوم و سوم لیگ برتر بانوان برگزار خواهد شد.
او خاطرنشان کرد: تیم ملی نوجوانان دختر از مرحله آماده‌سازی عمومی و اختصاصی عبور کرده و وارد مرحله مسابقه شده است، بنابراین نیاز مبرم تیم ملی نوجوانان بازی تدارکاتی بین‌المللی است تا برای بازی‌های آسیایی به آمادگی مطلوب برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->