گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از اینکه تبلیغات محیطی بازی های خانگی پرسپولیس به این باشگاه داده شد، اعلام شد که باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد با کارگزار جدید برای هر بازی خانگی حداقل ۱۰ میلیارد درآمدزایی میکند که در ۱۰ بازی حدود ۱۱۰ میلیارد خواهد شد.
کسب درآمد ۱۱۰ میلیارد تومانی از تبلیغات محیطی مبلغ خوبی است اما واقعیت این است که میزان دریافتی باشگاه پرسپولیس از تبلیغات محیطی برای هر بازی کمتر از این مبلغ است.
پرسپولیسیها برای هر بازی باید ۳۰ درصد سهم سازمان لیگ را پرداخت کننده که میشود ۳ میلیارد تومان. ضمن اینکه اجاره زمین در هر بازی چیزی حدود ۱ میلیارد و نیم هزینه دارد.
با یک حساب سرانگشتی میشود متوجه شد که با احتساب هر بازی ۱۰ میلیارد تومان پول تبلیغات محیطی، عملا ۵ و نیم میلیارد به پرسپولیس میرسد که در ۱۰ بازی میشود ۵۵ میلیارد.