جزییات قرارداد پرسپولیس و کارگزار جدیدش چیست؟

  • کد خبر: ۹۱۲۰۶
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
جزییات قرارداد پرسپولیس و کارگزار جدیدش چیست؟
جزییاتی جدید از نوع قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار جدیدش منتشر شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در خبری اعلام کرد که قراردادش را با کارگزارش امضا کرده و از محل همین امضا به بازیکنان و کادر فنی ۱۵ درصد از مبلغ قراردادشان را پرداخت کرد.

 

مجید صدری اعلام کرد شرکت "ایده پویان ماژ" به عنوان کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است. در خبری که منتشر شد اعلام شد مبلغ قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار ۶۶۰ میلیارد تومان است که ۲۲۰ میلیارد تومان اصل قرارداد، ۱۱۰ میلیارد تومان تبلیغات محیطی و ۳۳۰ میلیارد تومان هم حق پخش تلویزیونی پیش‌بینی شده است.

 

حالا جزییات جدیدی از این قرارداد را منتشر می‌کنیم.

 

چون تا پایان لیگ برتر، پرسپولیس یازده بازی خانگی دیگر دارد برای هر بازی مبلغ ۱۰ میلیارد تومن کف قرارداد تبلیغات محیطی در نظر گرفته شده است که این مبلغ می‌تواند بیشتر هم بشود. از این مبلغ ۳۰ درصد برای سازمان لیگ و ۷۰ درصد برای باشگاه پرسپولیس است، یعنی اگر یک بازی خانگی پرسپولیس ۱۰ میلیارد تومان تبلیغات محیطی داشته باشد ۳ میلیارد تومان به سازمان لیگ می رسد.

 

البته ذکر این نکته ضروری است که اگر بیشتر از این مبلغ برای تبلیغات محیطی یک بازی درآمدزایی شود پول آن مستقیم به جام باشگاه پرسپولیس ساعت رفت.

 

نکته دیگر اینکه روی این ۱۱۰ میلیارد تومان، بازی های جام حذفی حساب نشده است. با توجه به اینکه مشخص نیست چند بازی پرسپولیس در جام حذفی با میزبانی سرخ‌پوشان همراه باشد قرار شده که برای هر مسابقه جام حذفی به صورت جداگانه به باشگاه پول برسد که کف مبلغ برای جام حذفی هم همان بازی ۱۰ میلیارد تومان است.

 

البته نکته مهم اینجاست که بازی های آسیایی پرسپولیس در این قرارداد لحاظ نشده چون مسئله تبلیغات محیطی آن کاملا در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

 

از ۲۲۰ میلیارد تومانی که برای اصل قرارداد در نظر گرفته شده مواردی مانند استفاده از فضای مجازی و رسانه های باشگاه پرسپولیس و هرچیز جز تبلیغات محیطی پیش‌بینی شده است. ضمن اینکه برخلاف کارگزاری که قبلا نامش مطرح بود دیگر خبری است درآمدزایی از بحث فروش پیراهن یا این چیزها مطرح نیست.

 

۳۳۰ میلیارد تومان دیگر هم برای حق پخش در نظر گرفته شده که هر موقع این مسئله به نتیجه برسد خود به خود این پول به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد شد. ضمن اینکه سالیانه ۲۰ درصد هم به مبلغ کل رداد اضافه خواهد شد.

 

با این وجود به نظر می‌رسد کمک مشکلات باشگاه پرسپولیس مرتفع شود. بستن قرارداد حداقل ۳۳۰ میلیارد تومانی بدون حق پخش برای یک سال برای باشگاه پرسپولیس می‌تواند قرارداد خوبی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->