تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ادعای استقلالی‌ها: یزدانی و مرادمند فصل بعد سربازند

  • کد خبر: ۹۴۵۵۳
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
ادعای استقلالی‌ها: یزدانی و مرادمند فصل بعد سربازند
استقلالی‌ها مدعی هستند که سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند فصل بعد سرباز خواهند شد و مشکلی در این فصل برای حضور در استقلال ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، انتشار کارت مربوط به حضور در جلسه امتحان سیاوش یزدانی از سوی برخی صفحات مجازی سبب به وجود آمدن شائبه‌هایی شده. در تصویر منتشره سن سیاوش یزدانی ۱۳۶۹ قید شد که انتشار این تصویر جعلی حضور یزدانی در ترکیب استقلال را غیر قانونی جلوه می‌داد، اما بعد از این ماجرا تصویر کارت ملی مدافع استقلال در فضای مجازی دست به دست شد تا مشخص شود این بازیکن هیچ مشکلی برای همراهی استقلال در لیگ برتر ندارد. طبق قوانین سازمان لیگ بازیکنان ملی‌پوش می‌توانند تا ۳۰ سالگی از خدمت سربازی معاف شوند که بر اساس همین قانون هنوز موعد انجام سربازی یزدانی فرا نرسیده است و این بازیکن می‌تواند تا روزی که ۳۰ سالگی‌اش تمام نشده همچنان برای استقلال بازی کند.

با توجه به ادعا‌هایی که استقلالی‌ها می‌کنند فصل بعد، اما یزدانی به طور قطع قادر به حضور در ترکیب استقلال نخواهد بود و باید دوران مقدس سربازی را در یک تیم نظامی پشت سر بگذارد که از همین حالا صحبت از حضور قطعی او در تیم فجر می‌شود. در کنار او محمد‌حسین مرادمند نیز باید دوران خدمت مقدس سربازی را در یک تیم نظامی سپری کند. مرادمند که ملی‌پوش هم نیست در فروردین ماه به طور قطع مشمول خواهد شد و آن زمان باید منتظر تصمیم نهاد‌های مرتبط درباره ادامه فعالیت او در استقلال بود. اگر در این راستا مشکلی در میان نباشد، مرادمند تا پایان لیگ برتر برای استقلال به میدان خواهد رفت، اما اگر نهاد‌های مرتبط این حضور را نپذیرند مدافع استقلال باید بلافاصله خودش را به محل خدمتش معرفی کند. با توجه به حضور فجر‌سپاسی در لیگ برتر، حضور این دو مدافع در فصل بعد لیگ برتر در ترکیب فجر قطعی است و استقلال نمی‌تواند از وجود آن‌ها سود ببرد.

 البته زمزمه‌هایی درباره اخذ مجوز برای برخی تیم‌ها از جمله استقلال به گوش می‌خورد، اما بعضی از مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارند این اخبار صحت ندارد و بدون شک باشگاه‌هایی همچون استقلال یا پرسپولیس مجاز به گرفتن بازیکن مشمول نخواهند بود و نظام وظیفه تنها حضور بازیکنان فوتبال در تیم‌های نظامی را به عنوان تأییدی بر انجام خدمت سربازی می‌داند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->