سرخط خبرها

دو غایب سرشناس استقلال در بازی برابر آلومینیوم اراک

  • کد خبر: ۹۴۴۲۹
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
دو غایب سرشناس استقلال در بازی برابر آلومینیوم اراک
استقلال درشرایطی فردا رخ در رخ تیم آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد که از وجود وریا غفوری و محمد حسین مرادمند محروم است و این دو بازیکن را در اختیار ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از همان هفته‌های آغازین لیگ برتر پیش بینی می‌شد که بازی استقلال و آلومینیوم اراک دشوار باشد. علاوه برحضور رسول خطیبی که به عنوان یک چهره استقلالی همواره تقابلش با آبی‌ها جذاب است، اراکی‌ها تا کنون نتایج قابل توجهی درلیگ به دست آورده‌اند که از مهم‌ترین آن می‌توان به بردی که شاگردان رسول مقابل پرسپولیس به دست آوردند، اشاره کرد. استقلال درشرایطی مقابل این تیم خوب اراکی قرار می‌گیرد که محمد حسین مرادمند را به دلیل محرومیت و وریا غفوری را به دلیل مصدومیت دراختیار ندارند. مرادمند که یکی از پراخطارترین بازیکنان استقلال در فصل جاری بوده، این بازی را از دست داده است.

وریا غفوری نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال دراین میدان نیست و همچنان دور از ترکیب تیمش خواهد بود. البته استقلال به غیبت وریا غفوری عادت کرده و درهفته‌هایی که کاپیتان را از دست داده توانسته در صدر جدول به پیش روی ادامه دهد، اما اینکه ادامه غیبت وریا در ترکیب استقلال همچنان روی روند فنی این تیم اثر گذار نباشد، مشخص نیست. لازم به ذکر است که علیرضا نقی زاده نیز از ترکیب آلومینیوم اراک محروم است و نمی‌تواند مقابل استقلال بازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->