حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

مقصد هالند مشخص شد: فقط رئال‌مادرید!

  • کد خبر: ۹۵۱۳۴
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
مقصد هالند مشخص شد: فقط رئال‌مادرید!
«هالند» آب پاکی را روی پیشنهادهای لیگ‌برتری‌اش ریخت.

به گزارش شهرآرانیوز، به نظر می‌رسد ارلینگ هالند، ستاره بورسیا‌دورتموند، تصمیم قطعی‌اش برای فصل آینده را گرفته است. هالند در ۲ فصل اخیر خودش را به‌عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال مطرح کرده و به‌همین‌خاطر در بازار‌های نقل‌و‌انتقالاتی به یکی از ستاره‌های خوش‌مشتری این بازار تبدیل شده است! درخشش این بازیکن در ترکیب دورتموند باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به‌صورت جدی به‌دنبال جذب این بازیکن باشند.

مینو رایولا چند هفته قبل مدعی شده بود که رئال‌مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و بایرن‌مونیخ بیشترین شانس را در بین بقیه تیم‌ها برای به‌خدمت‌گرفتن هالند دارند. البته در مقابل دلار‌های نفتی مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن هم نمی‌توان به‌راحتی مقاومت کرد. این در‌حالی است که این ملی‌پوش نروژی نیز در زمان سپری‌کردن تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی در ماریبای اسپانیا در پاسخ به سؤال طرف‌دارانش درباره تیم آینده خود گفته بود قصد دارد سال آینده در اسپانیا به میدان برود.

حالا روزنامه انگلیسی میرر روی جلد اولش مدعی شده که این بازیکن نروژی پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده و انتخاب آینده او به‌طور‌قطع رئال‌مادرید خواهد بود. همین موضوع باعث شده است که یونایتد از رقابت برای جذب این بازیکن کناره‌گیری کند و در فکر ارائه پیشنهاد دیگری برای این بازیکن نباشد؛ چون بازیکن شماره‌۹ دورتموند تصمیمش را برای بازی با پیراهن رئال گرفته است.

بند فسخی در قرارداد هالند با باشگاه دورتموند قرار گرفته که در تابستان ۲۰۲۲ با پرداخت فقط ۷۵‌میلیون یورو فعال می‌شود و همین نکته مثبتی برای بسیاری از باشگاه‌ها به حساب می‌آید. اما این روزنامه خبر داده که هالند پیشنهاد بارسلونا، منچسترسیتی و منچستریونایتد را رد کرده است. علاقه او به بازی در پایتخت اسپانیا خبر بدی برای پپ گواردیولا هم خواهد بود که باور داشت هالند می‌تواند جانشینی بلندمدت برای سرخیو آگوئرو پس از ناکامی در جذب هری‌کین در تابستان گذشته باشد. روزنامه میرر همچنین خبر داده که رئال‌مادرید در ۶ ماه گذشته روی برنامه انتقال هالند به سانتیاگو‌برنابئو کار کرده است.

انتقال کیلیان امباپه به رئال به‌عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل قطعی به نظر می‌رسد و مدیران رئال تصمیم دارند که این ۲ بازیکن را در کنار هم در ترکیب فصل آینده به کار بگیرند تا پس از مدت‌ها به‌صورت جدی به تقویت تیمشان بپردازند. پیش‌از‌این خاویر تباس، رئیس لالیگا، گفته بود که باشگاه رئال‌مادرید توانایی مالی کافی برای جذب هالند را دارد؛ اما شرایط مالی بارسلونا به‌شکلی نیست که بتواند برای به‌خدمت‌گرفتن این ستاره جوان اقدام کند.

با‌این‌حال، روزنامه آلمانی بیلد خبر از بودجه سیصدمیلیونی پاری سن ژرمن برای جذب هالند داد و مدعی شد که این مبلغ برای پرداخت دستمزد، حق انتقال و کمیسیون مینو رایولا ممکن است نظر این بازیکن برای پیوستن به رئال را تغییر دهد. با‌این‌همه و درحالی که مشتریان زیادی برای خرید این بازیکن به صف شده‌اند، به نظر می‌رسد سرنوشت این بازیکن تا حد زیادی به سرنوشت کیلیان امباپه بستگی دارد. اگر انتقال امباپه به رئال‌مادرید در تابستان سال آینده قطعی شود، پی‌اس‌جی بدون‌شک با تمام توان برای جذب هالند دست‌به‌کار خواهد شد. البته این در حالی است که با رفتن ستاره فرانسوی به رئال مادرید، تیم اسپانیایی هم از معادله جذب ارلینگ هالند خارج خواهد شد و تنها مشتری‌های جدی این بازیکن بین پاری سن ژرمن، منچسترسیتی و بارسلونا خلاصه خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->