اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۲۱ تیم در‌ پی جام قهرمانی لیگ برتر والیبال خراسان رضوی

  • کد خبر: ۹۵۲۶۰
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
۲۱ تیم در‌ پی جام قهرمانی لیگ برتر والیبال خراسان رضوی
تنور رقابت‌های لیگ برتر والیبال خراسان رضوی گرم شد.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان بعد از ۲ سال وقفه کرونایی چندی است که آغاز شده و مسابقات هفته دوم این پیکار‌ها جمعه گذشته برگزار شد؛ پیکار‌هایی که حالا بار دیگر تنور والیبال در استان را گرم کرده تا در روز‌هایی که والیبال استان از حضور در لیگ برتر و لیگ دسته‌یک بی‌بهره است، دست‌کم در سطح لیگ برتر استان بتواند هنر سروقامتانش را به ورطه آزمایش بگذارد.

پیکار‌هایی که امسال با شرکت ۲۱ تیم در ۴ گروه برگزار می‌شود و در پایان قرار است ۲ تیم از هر گروه به دور نهایی که به‌صورت مجتمع در سالن مهران مشهد برگزار می‌شود، صعود کنند و در آنجا با یکدیگر بجنگند تا تکلیف فاتح جام مشخص شود.

جنگ نابرابر شهرستانی‌ها و مشهد

یکی از نکات جالب‌توجه رقابت‌های امسال، حضور ۱۵ تیم شهرستانی و فقط ۶ تیم از مشهد در مسابقات است؛ جایی که فقط تیم‌های شهرداری ثامن، لمینت، نظام مهندسی و پیکان از مشهد در رقابت‌ها شرکت کردند و دیگر‌تیم‌های حاضر در این بازی‌ها از سراسر استان هستند، تیم‌هایی که از قضا با ستاره‌های سال‌های نه‌چندان‌دور لیگ‌برتری هم بعضا به مسابقات آمدند تا هیجان بازی‌ها بیشتر شود.

دسته‌بندی گروه‌ها؛ ۳ گروه ۵ و یک گروه شش‌تیمی

در گروه اول این رقابت‌ها تیم‌های رشتخوار، درگز، آکادمی نیشابور، خوراک دام نیشابور و آکادمی فرهاد تایباد با یکدیگر رقابت می‌کنند. در گروه دوم نیز تیم‌های شهرداری سبزوار، شهرداری ثامن مشهد، هیئت والیبال تربت‌جام، انصارالحسین نیشابور و یاران کاریز با یکدیگر مسابقه می‌دهند. تیم‌های گروه چهارم این مسابقات هم ۵ تیم نظام مهندسی مشهد، لمینت مشهد، هیئت والیبال قوچان، پیروزبام گلمکان و ارشاد مشهد هستند؛ اما گروه سوم این مسابقات تنها‌گروه شش‌تیمی پیکارهاست که در آن تیم‌های پیکان مشهد، امید ارشاد مشهد، مهرثامن تربت‌حیدریه، طرقبه‌شاندیز، شهرداری بردسکن و هیئت والیبال فیروزه با هم مسابقه می‌دهند.

از مدعیان تا ستاره‌ها

رقابت‌های این فصل لیگ برتر والیبال استان از‌آن‌جهت حائز‌اهمیت است که ۲ سال این پیکار‌ها به‌واسطه شیوع و همه‌گیری کرونا تعطیل بوده و حالا بار دیگر شهرستان‌ها با شور‌و‌هیجان خاصی پا به این مسابقات گذاشتند. شاهد این ادعا هم تعداد بالای تیم‌های شهرستانی است که در این دوره از مسابقات حاضرند. در‌این‌میان ستاره‌های نامدار والیبال خراسان که در سال‌های گذشته حتی سابقه بازی در لیگ برتر را هم داشتند، در قالب تیم‌های مختلف پا به مسابقات گذاشتند تا بر جذابیت‌های آن بیفزایند؛ بازیکنانی، چون سعید صفاریان، سپهر دلقندی، علی ذوالفقاری و... که در تیم‌های مدعی، چون پیروزبام گلمکان، نظام مهندسی مشهد، خوراک دام نیشابور و... پخش شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->