ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

بررسی مشخصات «ROGPhone5s»، تازه‌ترین محصول گیمینگ ایسوس

  • کد خبر: ۹۵۳۹۱
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
بررسی مشخصات «ROGPhone5s»، تازه‌ترین محصول گیمینگ ایسوس
تا چندسال پیش اگر اهل بازی‌های ویدئویی بودید، یا باید دنبال جمع‌کردن یک سیستم رایانه‌ای خوب می‌رفتید، یا یک کنسول بازی تهیه می‌کردید، اما در سال‌های گذشته به‌قدری بازی‌های موبایلی پرطرف‌دار شده‌اند که بعضی برند‌های سازنده موبایل تصمیم گرفته‌اند به‌طور تخصصی گوشی‌های مناسب بازی‌کردن بسازند. ایسوس یکی از همین شرکت‌هاست.

به گزارش شهرآرانیوز - تا چندسال پیش اگر اهل بازی‌های ویدئویی بودید، یا باید دنبال جمع‌کردن یک سیستم رایانه‌ای خوب می‌رفتید، یا یک کنسول بازی تهیه می‌کردید، اما در سال‌های گذشته به‌قدری بازی‌های موبایلی پرطرف‌دار شده‌اند که بعضی برند‌های سازنده موبایل تصمیم گرفته‌اند به‌طور تخصصی گوشی‌های مناسب بازی‌کردن بسازند. ایسوس یکی از همین شرکت‌هاست که گوشی‌های «ROG» خود را به‌طور خاص برای طرف‌داران بازی‌های موبایلی روانه بازار کرده است. یکی از آخرین نسخه‌های این سری «ROG Phone 5s» نام دارد که مدتی پیش روانه بازار شده است. قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه و با لبه‌های خمیده طراحی شده است. فریم دوربین‌های گوشی در بالا سمت چپ قاب پشتی به‌صورت ذوزنقه طراحی شده است تا بیرون‌زدگی آن هنگام انجام بازی‌های مختلف، شما را اذیت نکند. یکی از نیاز‌های هر گوشی مناسب بازی، بهره‌بردن از نمایشگری باکیفیت است. در این بخش ایسوس تلاش کرده است تا محصول تازه‌اش را به یکی از بهترین نمایشگر‌های موجود مجهز کند. نمایشگر امولد ۶.۷۸ اینچی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۴۸ پیکسل، تصویری بسیار باکیفیت را به کاربر ارائه می‌دهد. در کنار این موضوع، نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی، نمایشگر

«ROG Phone 5s» را به یکی از نمایشگر‌های پرسرعت دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است. اگر بخواهید ساعت‌ها غرق بازی‌کردن با گوشی شوید، یکی دیگر از نیاز‌های گوشی شما، داشتن باتری با ظرفیت مناسب است. به همین دلیل ایسوس برای این محصولش از باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده کرده است.

ظرفیت این باتری باعث می‌شود که حتی در هنگام انجام بازی‌های سنگین، حدود یک‌روزونیم از نظر شارژدهی باتری خیالتان راحت باشد. در کنار ظرفیت زیاد باتری، آداپتور ۶۵ واتی آن می‌تواند فقط در یک ساعت باتری را به‌صورت کامل شارژ کند. درمجموع شارژدهی مناسب همراه با سرعت شارژ زیاد باعث شده است که این گوشی در بخش باتری عملکردی بی‌نظیر داشته باشد. همچنین محصول تازه ایسوس از شارژ معکوس ۱۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند که به کمک آن می‌توانید دستگاه‌های مختلف را با این گوشی شارژ کنید.

به‌طور معمول سازنده‌های گوشی گیمینگ زیاد به کیفیت دوربین اهمیتی نمی‌دهند. چون کسی که به سراغ خرید این مدل گوشی‌ها می‌رود، بیشتر به سخت‌افزار قوی اهمیت می‌دهد و بخش‌هایی مثل دوربین از اهمیت کمتری برای او برخوردار است. با وجود این، محصول تازه ایسوس در این بخش هم یک سروگردن بالاتر از رقیبان ایستاده است و عملکرد خوبی دارد. حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی همراه با حسگر ماکرو ۵ مگاپیکسلی خانواده دوربین‌های اصلی «ROG Phone 5s» را تشکیل داده‌اند. یک حسگر سلفی ۲۴ مگاپیکسلی هم در قسمت جلو گوشی، تکمیل‌کننده بخش دوربین‌های این گوشی به شمار می‌رود.

در پایان می‌رسیم به مهم‌ترین قسمت یک گوشی گیمینگ؛ یعنی سخت‌افزار. در این بخش ایسوس از جدیدترین پردازنده شرکت اسنپدراگون یعنی اسنپدراگون ۸۸۸+ ۵G برای این گوشی استفاده کرده است. همچنین این گوشی در ۳ نسخه سخت‌افزاری عرضه شده است؛ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی همراه با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی همراه با ۱۲ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی همراه با ۱۶ و ۱۸ گیگابایت رم. در یک کلام باید گفت که این مشخصات سخت‌افزاری می‌تواند خیال شما را از اجرای هر بازی سنگینی با بالاترین کیفیت راحت کند. «ROG Phone 5s» در بخش نرم‌افزار هم به اندروید ۱۱ مجهز شده که با استفاده از رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی «ROG UI» این سیستم‌عامل را بهینه‌سازی کرده است.


بیشتر بخوانید

چه کنیم موبایلمان هنگام بازی‌کردن داغ نکند؟


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->