ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

نگاهی به مشخصات گوشی اقتصادی Z10

  • کد خبر: ۹۴۶۵۷
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
نگاهی به مشخصات گوشی اقتصادی Z10
در بازار موبایل‌های اقتصادی، جی‌پلاس یکی از گزینه‌هایی است که تا امروز با محصولاتی ارزان‌تر از ۳ میلیون تومان، رقیبان زیادی در این بازه قیمتی نداشت، اما محصول جدید این شرکت، یعنی Z10 قیمتی حدود ۴.۳ میلیون تومان دارد.

به گزارش شهرآرانیوز - در بازار موبایل‌های اقتصادی، جی‌پلاس یکی از گزینه‌هایی است که تا امروز با محصولاتی ارزان‌تر از ۳ میلیون تومان، رقیبان زیادی در این بازه قیمتی نداشت، اما محصول جدید این شرکت، یعنی Z10 قیمتی حدود ۴.۳ میلیون تومان دارد، جایی که باید با رقبای قدرتمندی از شیائومی و سامسونگ در بازار روبه‌رو شود.

همان‌طور که از یک گوشی اقتصادی انتظار داریم، فریم و جنس بدنه محصول از پلاستیک است. یکی از ویژگی‌های خوب جی‌پلاس Z10 حسگر اثر انگشت فیزیکی است که با دکمه پاور ترکیب شده است و سرعت و دقت خوبی دارد. به طور کلی، در زمینه طراحی بدنه در این بازه قیمتی با طراحی و کیفیت ساخت خوبی طرف هستیم و این گوشی از نظر کیفیت ساخت در مقایسه با رقیب سامسونگی هم‌قیمتش جنس بهتری دارد و با گوشی‌های شیائومی هم تا اندازه‌ای برابر است.

در بخش تصویر، نمایشگر ۶.۵۵ اینچی IPS LCD جی‌پلاس Z10 با رزولوشن اچ‌دی کیفیت مناسبی دارد و در این رده قیمتی قابل قبول است. غنای رنگ خوب، زاویه دید مناسب و حداکثر روشنایی کافی برای محیط داخلی از ویژگی‌های این نمایشگر هستند.

جی‌پلاس Z10 با اندروید ۱۱ و رابط کاربری دست‌کاری‌نشده به دست کاربران می‌رسد؛ بنابراین عملکردی روان و بدون لگ را از این گوشی شاهد هستیم و در مقایسه با محصولات قبلی برند جی‌پلاس، تجربه کاری روان‌تری به شما ارائه خواهد داد. البته سخت‌افزار اصلی این گوشی، یعنی پردازنده UNISOC T۶۱۰ در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز بر عملکرد روان آن تأثیر زیادی دارند.

دوربین اصلی این گوشی با لنز ۴۸ مگاپیکسلی، عکس‌های قابل قبولی می‌گیرد. کیفیت عکس‌ها در نور کافی رضایت‌بخش است، اما در محیط داخلی و فضای تاریک کمی ضعیف عمل می‌کند. البته در کل، می‌توان کیفیت عکس‌ها را برای محصولی در این رده قیمتی مناسب ارزیابی کرد. در کنار دوربین اصلی، حسگر اولترا واید ۵ مگاپیکسلی، حسگر ماکرو ۵ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق میدان ۵ مگاپیکسلی خانواده چهارتایی دوربین‌های پشتی این محصول را شکل داده‌اند. برای ثبت عکس‌های سلفی هم در بخش جلو گوشی شاهد یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی هستیم.

تأمین انرژی این محصول به عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی قرار دارد که با توجه به سخت‌افزار گوشی، اگر استفاده‌ای عادی داشته باشید، بیش از یک روز شارژدهی خواهد داشت. شارژر همراه این گوشی فقط ۱۰ وات قدرت دارد که برای شارژ این باتری پرظرفیت کافی نیست و چیزی حدود ۳ ساعت یا بیشتر باید برای شارژ کامل گوشی منتظر بمانید.

در مجموع، جی‌پلاس Z10 را می‌توان یک گوشی اقتصادی خوب نامید. سخت‌افزار و نمایشگر این گوشی برای استفاده عمومی مناسب‌اند. البته نباید از آن‌ها توقع اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین با بهترین کیفیت را داشته باشید. دوربین اصلی هم کیفیت قابل قبولی دارد. در رده قیمتی حدود ۴.۳ میلیون تومان، یافتن گوشی اندرویدی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی کار سختی ا‌ست؛ بنابراین می‌توان ظرفیت بالای رم و حافظه را یکی از مزایای جی‌پلاس Z10 در این بخش دانست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->